MSD system


پشتيباني
جستجو




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

فيسبوک





MSD system

تبليغات


عکاسی با انگشت

از ابتدای اختراع دوربین عکاسی تا به امروز عکس گرفتن یکی از کارهای جذاب و مورد علاقه بوده و اغلب مردم کم یا زیاد از گرفتن عکس خوششان می آید ، حال با ورود موبایل های دوربین دار خصوصا تلفن های هوشمند نظیر آیفون عکاسی راحت تر و دردسترس تر شده است .

این ایده عکاسی روی هوا است ، عکاسی بدون دوربین ! فقط کافی است ژست عکاسی بگیرید  .

این ایده یک دوربین دو تکه است که باید آنرا مانند انگشتر در انگشت کنید ، یک قسمت آن لنز و چشم دوربین است که در انگشت شست قرار می گیرد و تکه دوم در انگشت اشاره قرار می گیرد که در واقع کلید فرمان است و به وسیله آن دستور گرفتن عکس صادر می شود .

برای گرفتن عکس با این دوربین کافی است مانند هنگامی که یک دوربین در دست دارید دستتان را مقابل سوژه گرفته و انگشت اشاره را به سمت پایین خم کنید ! بله به همین راحتی و فقط با یک ژست هنری عکس گرفته اید ، برای گرفتن فیلم و ویدئو هم باید انگشت اشاره را بیشتر هم کنید و به انگشت شست برسانید و یک دایره را با انگشتانتان بسازید .

این دوربین تصاویر را بوسیله ارتباط بلوتوث در موبایل شما ذخیره می کند و شما می توانید برای تماشای عکس ها به گالری تصاویر موبایل خود مراجعه کنید .

این ایده air clicker نام دارد و طراح خوش ذوق آن Yeon Su Kim می باشد .

شاید برخی ایده ها در ابتدا کمی دور از ذهن به نظر برسد اما در واقع همین ایده های باورنکردنی انگیزه ای است برای اینکه انسان تلاش کند تا غیر ممکن را ممکن کند ، شاید اگر کسی روزی ایده و آرزوی پرواز نمی کرد انسان هیج وقت برای پرواز تلاش نمی کرد ، پس بیایید خلاق فکر کنیم حتی ایده های غیر ممکن را جدی بگیریم ، روی آن فکر کنیم و برای تحقق بهترین ایده هایمان تلاش کنیم ، همه ما ایده هایی برای بهتر شدن زندگی داریم کافی است کمی به ایده هایمان اهمیت بدهیم همین .



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات سايت
تبلیغات


آمار سايت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 409
بازدید دیروز : 190
بازدید هفته : 636
بازدید ماه : 917
بازدید کل : 333999
تعداد مطالب : 296
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1