MSD system


پشتيباني
جستجو




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

فيسبوک





MSD system

تبليغات


 با iCam گوشی آیفون را به یک دوربین حرفه ای DLSR واقعی تبدیل کنید

 
از یک گوشی هوشمند چه توقعی می‌توان داشت؟برقراری تماس‌های ویدیویی و صوتی،سرگرمی‌های چندرسانه‌ای و مدیریت شبکه های اجتماعی؟ و در کنار آن‌ها استفاده از دوربین آن برای عکاسی و فیلم‌برداری و ثبت لحظاتی به یاد ماندنی؟ بسیاری اعتقاد دارند دوربین یک گوشی هر میزان با کیفیت‌تر و  از مگا پیکسل بیشتری برخوردار باشد باز هم به دوربین‌های دیجیتال حرفه ای و حتی کامپکت و معمولی نخواهند رسید.اما شاید این باور کمی اشتباه باشد مخصوصاً اگر پای اپل و آیفون در میان باشد.بسیاری از تولید کنندگان و طراحان لوازم جانبی از علاقه وافر مردم و ستایش محصولات اپل خبر دارند و این مجالی است برای یک تجارت چند صد میلیون دلاری که با ارایه لوازم جانبی و اپلیکیشن های مخصوص آیفون به راه افتاده است.امروز قصد معرفی وسیله ای را دارم که دوربین آیفون را به یک دوربین DSLR حرفه ای،توانمند و واقعی تبدیل می‌کند.
iCam محصول طراحی استودیوی ایتالیایی ADr می‌باشد که در واقع یک بدنه دوربین است که با سوار شدن گوشی آیفون بر آن به تکامل می‌رسد و نقش دوربینی حرفه ای را بازی خواهد کرد.iCam زیبایی خاص ایتالیایی را با زیبایی محصولات اپل هم راستا کرده است تا این دوربین هم بینهایت زیبا جلوه کند.iCam یک بدنه آلومینیومی است و تعدادی دکمه کنترل کننده و فلش LED و کیت مخصوص نصب سه پایه برای آن تعبیه شده است و در پشت آن محل اتصال و قرارگیری آیفون تعبیه شده است که با نصب اپلیکیشن خاص خود به سادگی می‌تواند مدیریت دوربین را بر عهده گیرد.این وسیله امکان نصب و اتصال لنزهای دوربین‌های حرفه ای DSLR را از طریق سیستم نصب iMount فراهم می‌آورد و با تهیه آن یک گوشی/دوربین زیبا و حرفه را می‌توان با خود به آسانی حمل کرد و در جنگ کری بین گوشی‌ها حرف اول و آخر را زد.
 
 
 
البته iCam برای گوشی آیفون ۴ و یا ۴s طراحی نشده است و عکس‌ها نمایانگر گوشی باریک‌تری است که از آن به عنوان آیفون ۵ یاد می‌شود پس این طرح که در واقع یک ایده مفهومی یا concept می‌باشد با عرضه آیفون ۵ محقق خواهد شد و شاید هم چشم اپل این ایده را گرفته باشد و با این استودیو وارد همکاری مشترک شود. انصافاً این ایده به حدی زیبا و هوشمندانه است که بنظر می آید اگر استیو جابز زنده بود این طرح را به هیچ عنوان رد نمی کرد.


javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات سايت
تبلیغات


آمار سايت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 165
بازدید دیروز : 190
بازدید هفته : 392
بازدید ماه : 673
بازدید کل : 333755
تعداد مطالب : 296
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1