MSD system


پشتيباني
جستجو




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

فيسبوک





MSD system

تبليغات


 کنترل گوشی با چشم، رویایی که به حقیقت پیوست

senseye-mobile.jpg
 
اپل با معرفی Siri در کنفرانس خود و به‌کار بردن آن در iPhone 4S خیلی‌ها را ذوق‌زده کرد؛ کنترل کامل گوشی از طریق فرمان‌های صوتی مختلف و گفتگو با اپلیکیشنی که از طریق تکنولوژی این شرکت می‌تواند کارهای زیادی را انجام دهد. اما صبر کنید، تکنولوژی خیلی سریع‌تر از این حرف‌ها در حال پیشروی است!
 
 
Senseye نام پروژه‌ای است که از طرف دانشگاه فناوری اطلاعات کپنهاگ در حال توسعه است؛ تکنولوژی‌ای که به شما اجازه می‌دهد کنترل گوشی خود را از طریق چشم‌تان به دست بگیرید. تیم این دانشگاه فناوری‌ای را ابداع کرده است که حرکت چشم کاربر را از طریق دوربین جلوی گوشی تشخیص داده و به او اجازه می‌دهد تا کنترل همه‌جانبه دستگاه خود را در اختیار بگیرد.
 
رابط توسعه‌دهنده Senseye نیز به اپلیکیشن‌های دیگر این اجازه را می‌دهد تا بتوانند به کمک آن، برنامه‌های خود را هماهنگ با این فناوری نمایند. ویدیوی بالا، استفاده از Senseye را روی یک گوشی اندرویدی و در حال کنترل یک بازی از طریق چشم به‌نمایش می‌گذارد.
توسعه‌دهندگان Senseye می‌گویند که این پروژه ۹۰ درصد کار خود را پشت سر گذاشته است و برخلاف نسخه‌های اولیه آن که نیاز به این داشت تا هنگام کار، تلفن ثابت نگه داشته شود، حالا کاربران این امکان را دارند تا با نگه داشتن معمولی تلفن در دست و یا حرکات آرام سر، کنترل برنامه‌ها را از طریق چشمان خود در اختیار بگیرند.
در حال حاضر تیم توسعه‌دهنده Senseye در تلاش است تا با ارائه این تکنولوژی روی چند گوشی آزمایشی و در اختیار قرار دادن آن به تعدای از شرکت‌های سازنده تلفن همراه، امکان پیشرفت بیشتر آن‌را فراهم آورد. شاید دور از انتظار نباشد که به‌زودی شاهد ویژگی فرمان چشمی در گوشی‌های اندرویدی باشیم!
 



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات سايت
تبلیغات


آمار سايت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 341
بازدید دیروز : 190
بازدید هفته : 568
بازدید ماه : 849
بازدید کل : 333931
تعداد مطالب : 296
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1