MSD system


پشتيباني
جستجو




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

فيسبوک





MSD system

تبليغات


 نامه بیل‌گیتس در کنار بستر استیو جابز!

پس از مرگ استیو جابز – بنیان‌گذار اپل – نامه‌ای در کنار بستر وی بود که مشخص‌شده از سوی بیل گیتس – رئیس مایکروسافت – برای وی فرستاده‌شده است.
 
مایکروسافت و اپل هنوز هم رقبای سرسختی برای یکدیگر در حوزه‌ تجارت و فن‌آوری محسوب می‌شوند؛ اما به نظر می‌رسد که در پایان عمر استیو جابز، بنیان‌گذار اپل، روابط نسبتا خوبی با بیل گیتس، رئیس هیئت‌مدیره مایکروسافت داشته‌است.
 
در مصاحبه جدیدی که در سایت دیلی تلگراف قرارگرفته، گیتس گفته است که او آخرین نامه‌اش را اندکی قبل از مرگ جابز در ماه اکتبر سال 2011 برای وی فرستاده است.
 
گیتس محتوای نامه را فاش نکرده است، اما گفته است که "من مطالبی درباره هر آنچه که استیو باید برای بدست‌آوردن احساس خوب و هر آنچه که از شرکتش انتظار دارد را برای او نوشتم. من در مورد بچه‌هایش، آنچه که لازم بود بداند را به او متذکر شدم. "
 
 
 
 
پس از آنکه استیو درگذشت، گیتس گفت که او از همسر استیو شنیده است که "... جابز گفته است: می‌خواهم نامه بیل را در کنار بسترم به نشانه قدردانی نگه دارم."
 
بیل گیتس همچنین در مورد چگونگی رقابت اپل با مایکروسافت در گذشته گفته است:
 
 " ما دوره‌های متفاوتی را درکنار یکدیگر گذراندیم، مانند مکینتاش اولیه، هنگامی که کاربران بسیاری از آن استفاده می‌کردند. سپس ما تبدیل به رقبای جدی‌ای شدیم. رایانه‌های شخصی سهم بالایی از کاربران را به خود جذب کردند تا اینکه در پنج تا شش سال گذشته بود که اپل با کار بسیار خوب استیو توانست با مک، آی‌پد و آی‌فون سهم مهمی در بازار ایفاکند. این کاملا یک دستاورد بزرگ بود و ما در کنار یکدیگر از آن لذت می بردیم."
 
 
 
 
هنگامی که گیتس مدتی به صورت نیمه وقت در مایکروسافت حضور داشت و به اجرای "بنیاد بیل و ملیندا گیتس" پرداخت، گیتس می‌گوید که روابط او و جابز، همواره بهتر شده است تا جایی که می‌گوید: "من و استیو ارتباطمان عالی شده بود که تا به حال سابقه نداشت، ما هر دو منصف‌شده بودیم و کاری به کار هم نداشتیم، سال گذشته بهترین زمان دوستیمان بود.


javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات سايت
تبلیغات


آمار سايت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 76
بازدید دیروز : 190
بازدید هفته : 303
بازدید ماه : 584
بازدید کل : 333666
تعداد مطالب : 296
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1