MSD system


پشتيباني
جستجو




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

فيسبوک





MSD system

تبليغات


 آمار خیره کننده یوتیوب ; 4 ملیارد بازدید در روز

گوگل اعلام کرد که سرویس اشتراک ویدئو یوتیوب  به بازدید 4 ملیارد ویدئو در روز رسیده ، این کمپانی با همکاری گوگل اعلام کرد که 25 درصد این آمار و ارقام را از هشت ماه گذشته به دست آمده است .
 
به گزارش ورد آی تی , همچنین گوگل اعلام کرد که بیشتر این آمار به وسیله بازدید گوشی های هوشمند و تبلت ها ایجاد شده است . در هر دقیقه چیزی حدود 60 ساعت فیلم بر روی یوتیوب آپلود میشود ، که در ماه می پارسال این رقم 48 ساعت بود. در آن تاریخ سایت یوتیوب حدود 3 ملیارد بازدید ویدئو در روز داشت که از سال 2009 تا به حال حدود 1 ملیارد به آن افزوده شده است . جالب اینجاست که بیشتر آمار بازدید از سوی کاربران آمریکایی است . طی تحقیقاتی که در ماه جولای انجام شد حدود 71 درصد از کسانی که به اینترنت دسترسی دارند از سرویس های اشتراک ویدئو مانند یوتیوب  استفاده میکنند. این آمار در سال 2010 حدود 66 درصد بود و در سال 2006 حدود 33 درصد بود. گوگل در سال 2006 یوتیوب را به قیمت 1.6 ملیارد دلار خرید.
 
طی آماری که هفته پیش از سوی گوگل اعلام شد این سایت سالانه 5 ملیارد دلار از سوی بنر های گرافیکی موجود در سایت درآمد دارد زیرا از بین 4 ملیارد بازدید روزانه فقط سه ملیارد یوزر قادر به دیدن بنر ها هستند.
ویدئویی که بیشترین بازدید را در سال 2011 داشته یک ویدئو کلیپ از کارهای ربکا بلک بوده که حدود 180 ملیون بار دیده شده است .
 



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات سايت
تبلیغات


آمار سايت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 170
بازدید دیروز : 190
بازدید هفته : 397
بازدید ماه : 678
بازدید کل : 333760
تعداد مطالب : 296
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1