MSD system


پشتيباني
جستجو




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

فيسبوک





MSD system

تبليغات


 Schemer، پیشنهاد گوگل برای برنامه‌ریزی‌های شما

 
روزهای بسیار شلوغی را در زمینه سرویس‌ها و شبکه‌های اجتماعی سپری می‌کنیم. از یک طرف فیس‌بوک و تغییراتی که به‌تازگی روی تایم‌لاین خود اعمال کرد و از طرف دیگر، توییتر که با احتیاط بیشتری نسبت به انجام تغییرات جدید خود عمل می‌کند، باعث شده‌اند که کاربران این سایت‌ها، هر روز شاهد دیدن اتفاقات جدیدی در شبکه‌های اجتماعی محبوب خود باشند. اما در این میان، نمی‌توان از جایگاه گوگل و علاقه شدیدی که برای ورود به این زمینه از خود نشان می‌دهد بی‌تفاوت بود.
 
schemer.jpg
 
شبکه اجتماعی گوگل پلاس، طی هفته‌های گذشته مدام شاهد تغییرات و به‌روز رسانی‌های مختلفی بوده است. این موضوع نشان‌دهنده برنامه‌ریزی این شرکت برای جذب سهم قابل توجهی از بازار کاربران وب به‌خود است. اما حدودا دو هفته پیش بود که خبری در بین سایر خبرهای منتشر شده، نوید تولد شبکه اجتماعی جدیدی را می‌داد که گوگل آن‌را ایجاد کرده بود؛ سرویسی به‌نام Schemer!
Schemer که به‌صورت "اسکیمر" (و نه شِمِر!) تلفظ می‌شود، سرویس جدیدی بر پایه موقعیت مکانی کاربران است. یک کاربر با عضویت در اسکیمر می‌تواند لیستی از کارهای مورد علاقه‌ای که قصد انجام آن‌ها را دارد ایجاد نماید و یا کارهایی که آن‌ها را انجام داده است مشخص کند. همه این فعالیت‌ها بر یک بستر اجتماعی‌ای که مرتبط با حلقه‌های موجود در گوگل پلاس است به‌وجود می‌آید که جذابیت سرویس را بیشتر می‌کند.
 
Schemer-arash.jpg
 
کاربرانی که از شبکه foursquare استفاده کرده‌اند، بهتر می‌دادند که اسکیمر ممکن است شباهت‌های زیادی به این سرویس داشته باشد. عضویت در اسکیمر باعث می‌شود تا با جستجوی یک مکان بتوانید کلیه فعالیت‌های مربوط به آن منطقه را از طرف کاربران مشاهده کنید. به‌نظر می‌رسد گوگل در کنار اطلاعات کاربران، برخی دیگر از اطلاعات مورد نیاز را توسط سرویس‌های تحت پوشش خود گردآوری می‌کند تا برای مثال، اگر قصد سفر به یک منطقه را داشته باشید بتوانید خیلی ساده به طیف وسیعی از نکات، مکان‌های مختلف و انواع و اقسام کارهایی که در آن نقطه امکان انجام‌شان وجود دارد دسترسی پیدا کنید.
در کنار این‌ها، اسکیمر یک اپلیکیشن اندروید نیز دارد که با نصب روی گوشی می‌تواند کلیه اطلاعات مورد نیازتان را فراهم کند. از داخل اپلیکیشن اسکیمر می‌توانید به همان امکاناتی که در نسخه وب این سرویس وجود دارد دسترسی داشته باشید بعلاوه این‌که با کمک GPS دستگاه خود قادر به پیدا کردن برنامه‌های مرتبط با منطقه‌ای که در آن قرار گرفته‌اید نیز خواهید بود. (دانلود اپلیکیشن اسکیمر برای اندروید) همچنین وب‌سایت اسکیمر دارای نسخه مخصوص موبایل نیز هست و در صورتی که با مرورگر آیفون و یا اندرویدی وارد آن شوید می‌توانید نسخه بهینه شده آن‌را مشاهده کنید.
 
schemer-mobile.jpg
 
به‌نظر می‌رسد گوگل قصد اضافه کردن ویژگی‌های بیشتری را به سرویس خود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به اضافه شدن همکاران و سرویس‌های خدماتی بیشتری در اسکیمر برای پیشنهاد برنامه‌های ویژه و تبلیغاتی به کاربران اشاره کرد.
اسکیمر در حال حاضر از طریق دعوت‌نامه عضو می‌پذیرد و طبق گفته گوگل، فعلا برای برخی از شهرهای منتخب کشور آمریکا راه‌اندازی شده است اما دسترسی به امکانات سرویس و ایجاد برنامه‌های مختلفی که نیاز به موقعیت مکانی خاصی نباشند، برای سایر کاربران اسکیمر وجود دارد.
مشاهده ویدیو در وبلاگینا
ویدیوی بالا، یکی از فیلم‌های کوتاهی است که گوگل برای معرفی سرویس جدید خود در یوتیوب منتشر کرده است. در صورتی که علاقه به عضویت در این سرویس را دارید می‌توانید از این لینک استفاده کنید. توجه داشته باشید که این لینک تنها برای ۲۰ نفر اولی که از آن استفاده کنند عمل می‌کند. اگر شما نیز عضو این سرویس شده‌اید می‌توانید برای ایرانی‌تر کردن محیط اسکیمر، دعوت‌نامه‌های خود را در بخش نظرات این مطلب با دیگران به‌اشتراک بگذارید.


javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات سايت
تبلیغات


آمار سايت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 152
بازدید دیروز : 190
بازدید هفته : 379
بازدید ماه : 660
بازدید کل : 333742
تعداد مطالب : 296
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1