MSD system


پشتيباني
جستجو




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

فيسبوک





MSD system

تبليغات


 Seagate می گوید کمبود هارد در بازارهای جهانی امسال هم ادامه خواهد یافت

 
شرکت سی گیت هفته گذشته گزارش مالی سه ماهه منتهی به دسامبر ۲۰۱۱ خود را منتشر کرد. در این گزارش آمده که سی گیت طی این مدت بیش از ۴۷ میلیون هارد دیسک فروخته و ۳.۲ میلیارد دلار درآمد کسب کرده است. درآمد سی گیت در شش ماهه دوم سال ۲۰۱۱ هم بالغ بر ۶ میلیارد دلار بوده و ۱۵۱ میلیون دلار سود نصیب سهام دارانش کرده است. و همه اینها در شرایطی بوده است که سیل سال گذشته تایلند صنعت هارد دیسک را به لبه پرتگاه فرستاد. 
 
البته موضوع مهمتر گزارش منتشره این است که در متمم آن ، سی گیت اخطار داده که اثرات سیل بر صنعت هارد درایو در بازار امسال هم حس خواهد شد و باعث بروز مشکلاتی می گردد. 
 
این گزارش می گوید: «سی گیت معتقد است در حالی که قابلیت این صنعت برای تامین درایوها به کندی بهبود می یابد، میزان تقاضای بازار از مقدار عرضه این صنعت در سال ۲۰۱۲ به سرعت سبقت خواهد گرفت.» 
 
آمار سی گیت نشان می دهد که در سه ماهه آخر ۲۰۱۱ تنها ۱۰۵ تا ۱۱۰ میلیون هارد دیسک تولید شده است، در حالی که میزان فروش آن ۱۱۹ واحد بوده است. و با توجه به روند افزایش تقاضای بازار، این میزان احتمالا بالغ بر ۱۷۵ میلیون واحد خواهد شد. 
 
به نظر می رسد که به این زودی شاهد ارزانی دوباره در بازار هارد دیسک نباشیم. پس پیشنهاد می کنیم که یا محتوای دیجیتال کمتری تولید و آرشیو کنید، یا اینکه به دنبال فضاهای کلود امن و ارازن قیمتی برای نگه داری اطلاعات حجیم تان باشید.
 



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات سايت
تبلیغات


آمار سايت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 59
بازدید دیروز : 190
بازدید هفته : 286
بازدید ماه : 567
بازدید کل : 333649
تعداد مطالب : 296
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1