MSD system


پشتيباني
جستجو




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

فيسبوک





MSD system

تبليغات


شرکت Rovio در حال ساخت محصولی برای جایگزینی پرندگان خشمگین

 
بازی پرندگان خشمگین در این چند ماه اخیر در بین تمامی جهانیان مخاطب پیدا کرده و شاهکاری را ساخته که ما تا به حال از زمان بازی هایی مانند : تتریس ، پک من و ماریو چنین محبوبیتی را ندیده ایم.
 
 
به گزارش ورد آی تی ,  بعد از این محبوبیت شرکت سازنده بازی ، روویو از تمامی روش ها و شیوه استفاده کرد تا بتواند تا جایی که امکان دارد از این عنوان پول به جیب بزند . کارهایی مانند : ایجاد این بازی برای پلتفرم های مختلف و عرضه سری های مختلف و حتی پخش عروسک های پرندگان خشمگین ,  و تا زمانی که سری های پرندگان خشمگین ادامه دارد و شرکت سازنده این را اثری مفید میخواند نیز ادامه خواهد داشت . تا کنون از شرکت به جز پرندگان خشمگین محصولی بیرون نیامده , اما وقتی که سود بخشی این بازی تمام شود مطمئنا این شرکت به فکر ساخت بازی جدید می افتد. حال مثل این که این اتفاق در حال رخ دادن است. چندی پیش مایکل هد ، یکی از صاحبان شرکت روویو اعلام کرد که آنها در حال ساخت بازی جدیدی هستند ، اما این بازی هنوز نامی ندارد و مطمئنا در این چند ماه اخیر وارد بازار میشود.هیچ اطلاعات خاصی از بازی بیرون نیامده اما از شکل قضیه معلوم است که این بازی در حد بازی پرندگان خشمیگن نخواهد بود و چنان موفقیت تجاری را به همراه نخواهد داشت.
البته هنوز جای شانس برای بازی جدید این شرکت هست ، اما بازی پرندگان خشمگین پدیده ای در یک نسل بود و شرکت روویو آنقدر به این بازی اطمینان دارد که آن را با رده سنی ای بسیار بالا از آن یاد می کند . ما همچنان هم منتظر این بازی خواهیم ماند و امیدواریم که شاهکای مانند پرندگان خشمگین وارد بازار شود .



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات سايت
تبلیغات


آمار سايت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 298
بازدید دیروز : 190
بازدید هفته : 525
بازدید ماه : 806
بازدید کل : 333888
تعداد مطالب : 296
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1