MSD system


پشتيباني
جستجو




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

فيسبوک





MSD system

تبليغات


یک میلیون دلار جایزه برای هکرهای کروم

 
گوگل اعلام کرده بود در جریان مسابقه PWN2OWN که هر سال در کنفرانس CanSecWest برگزار می‌شود تا سقف ۱٬۰۰۰٬۰۰۰ دلار به هکرهایی که بتوانند مرورگر کروم را هک کنند جایزه می‌دهد. جوایز ارزشمند این مسابقه در ۶ سال گذشته به کسانی اهدا شده است که موفق شده‌اند کنترل کامپیوتر‌ها را با هک کردن مرورگرها و دیگر ابزار اینترنتی از راه دور به دست گیرند.
 
کروم را هک کنید
 
در مسابقه سال گذشته IE و Safari هر دو هک شدند اما کسی برای هک کردن کروم اقدامی انجام نداد. این درحالی است که علاوه بر ۱۵۰۰۰ دلار جایزه برگزار کننده٬ گوگل جایزه‌ای به ارزش ۲۰۰۰۰ دلار برای برنده در نظر گرفته بود. 
مرورگر کروم تنها مرورگری است که تا به حال هک نشده است و مهم‌ترین دلیلی که باعث این امر شده دشواری‌های عبور از سامانه امنیتی گوگل است. 
اعضاء تیم امنیتی گوگل معتقد هستند که علاقه نداشتن هکرها برای هک کردن کروم باعث می‌شود آنها نتوانند کروم را ارتقاء دهند. به همین دلیل تصمیم گرفته‌اند برای تحریک هکرها٬ تا سقف ۱٬۰۰۰٬۰۰۰ دلار جایزه به کسانی که بتوانند کروم را هک کنند جایزه دهند. 
اما با تغییر قوانین مسابقه٬ گوگل پیشنهاد خود را پس‌گرفت. با استناد به قوانین جدید لزومی ندارد هکرها توضیحی در مورد روش هک کردن بدهند و بدین ترتیب گوگل نمی‌تواند از رخنه‌های امنیتی موجود در کروم مطلع شود.  گوگل تصمیم دارد مسابقه‌ای اختصاصی را با همین جوایز برای هک کردن کروم برگزار کند و لازم به توضیح نیست که هکرها در این مسابقه باید روش مورد استفاده خود برای هک کردن کروم را توضیح دهند. 



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات سايت
تبلیغات


آمار سايت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 336
بازدید دیروز : 190
بازدید هفته : 563
بازدید ماه : 844
بازدید کل : 333926
تعداد مطالب : 296
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1