MSD system


پشتيباني
جستجو




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

فيسبوک





MSD system

تبليغات


 شارژ شدن آیفون و آی پد خود را از روی کابل شارژر تشخیص دهید

 
یکی از توصیه هایی که معمولا هنگام شارژ شدن کامل آی دیوایس هایی مثل آیفون ،انجام می شود این است که در صورت شارژ کامل آن ،گوشی را از شارژر جداکرده تا طول عمر باطری کاهش نیابد.چون نمی توان زمان دقیقی را برای شارژ کامل در نظر گرفت ،بسیاری اوقات با شارژ شدن کامل گوشی یا آی دیوایس های دیگر شارژر آنها دیرتر جدا می شود . چک کردن دائم آنها نیز کمی آزاردهنده است. شارژر های سری دمیکس  برای رفع این مشکل طراحی شده اند و برای شارژ آیفون ، آی پد و آی پاد ،گجت فوق العاده ای محسوب می شود.
 
 
این شارژرها به شکلی طراحی شده اند که کابل آنها نورانی بوده و در حقیقت جریان برق عبوری از آنها به صورت چراغ های نورانی در حال حرکت نمایش داده می شوند.با اتصال این گجت به آی دیوایس های یاد شده چراغ های نورانی با سرعت بالا، داخل کابل شارژرعبورمی کنند وهرچه آی دیوایس اتصالی به آن بیشتر شارژ شود سرعت این چراغ های نورانی کم می شود و در نهایت در صورت شارژ کامل ، چراغ ها از حرکت باز ایستاده و این به معنای شارژ کامل آی دیوایس اتصالی به این گجت است.
دارنده این گجت کافیست با یک نگاه از شارژ شدن کامل آن مطلع شده و از اتصال شارژر به آی دیوایس خود پس از شارژ کامل جلوگیری کند تا به باطری آن آسیبی نرسد.این شارژر به خصوص برای دارندگان گوشی آیفون بسیار کاربردی خواهدبود.
در حال حاضر این گجت در آمازون با قیمت ۳۰ دلار به فروش می رسد.



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات سايت
تبلیغات


آمار سايت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 53
بازدید دیروز : 190
بازدید هفته : 280
بازدید ماه : 561
بازدید کل : 333643
تعداد مطالب : 296
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1