MSD system


پشتيباني
جستجو




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

فيسبوک





MSD system

تبليغات


 حریم شخصی آنلاین خود را با گرفتن ۲۵ دلار به گوگل بفروشید!

 
 اگر برای شما مهم نیست که گوگل در مورد سایت‌هایی که هر روز از آنها بازدید می‌کنید، بداند و اگر چیزی برای مخفی کردن ندارید، گوگل پیشنهادی برای شما دارد که نمی‌توانید ردش کنید!
گوگل در نظر دارد به کسانی که در برنامه تازه این شرکت به نام Screenwise شرکت می‌کنند، کارت‌های هدیه پنج دلاری آمازون هدیه کند.
 
 
کاری که شرکت‌کنندگان در این برنامه باید بکنند، این است که افزونه‌ای را در مرورگر کروم خود نصب کنند، این افزونه وب‌گردی آنها را رصد می‌کند، گوگل هم متعهد می‌شود هر سه ماه یک بار کارت هدیه تا سقف کلی ۲۵ دلار بدهد.
آنچه گوگل از کاربران خود دستگیرش می‌شود، به ارتقای سرویس‌ها و محصولات گوگل و ایجاد تجربه کاربری بهتر برای همه کمک خواهد کرد.
البته گوگل فعلا این برنامه را به صورت گسترده تبلیغ نکرده است، آمازون هم پشتیبان مالی این طرح نیست و گوگل فقط کارت‌های هدیه آمازون را برای تشویق کاربرانش به مشارکت در این برنامه مناسب دیده است.
برنامه Screenwise گوگل ابهاماتی دارد که بیشتر از شیوه تبلیغی‌اش ناشی می‌شود.
با رفتن به این صفحه متوجه می‌شوید که گوگل دومین screenwisepanel.com را ثبت کرده است. مطابق اطلاعات این سایت برای شرکت در برنامه شما باید ۱۳ سال به بالا و مقیم آمریکا باشید. البته ساکنین نیویورک و فلوریدا در برنامه مشارکت داده نمی‌شوند. در این صفحه جوایز دیگری هم وعده داده شده‌اند: سفری رؤیایی به جمهوری دومینیکن – تلویزیون ۵۲ اینچ صفحه تخت با وضوح بالا، بلیط فیلم و …
اگر به این فکر افتاده‌اید که IP تفییر بدهید یا مثلا افزونه روی کروم نصب کنید و بعد با فایرفاکس وب‌گردی کنید! دست نگه دارید، چون ظاهرا گوگل اقامت هر کاربر را در خاک آمریکا با گرفتن تلفن و آدرسش کنترل می‌کند، به علاوه فعلا به خاطر حجم بالای تقاضا امکان ثبت نام از طریق خود سایت
 
 
همه این پیشنهادها در حالی رخ می‌دهد که گوگل پیش از این هم اطلاعات زیادی در مورد نحوه وب‌گردی ما جمع‌آوری می‌کرد، برای مثال گوگل چیزهایی را کاربرانش جستجو می‌کنند، همراه با IP جستجوکننده ضبط می‌کند. البته گوگل بعد از ۹ ماه قسمت آخر آدرس IP همراه هر جستجو را پاک می‌کند، به این ترتیب هر نتیجه جستجو بعد از نه ماه به ۲۵۵ آدرس IP مختلف می‌تواند نسبت داده شود. بعد از ۱۸ ماه هم گوگل کوکی‌ها ذخیره شده برای این لاگ‌ها را پاک می‌کند. (+)
مطابق قوانین اتحادیه اروپا، بعد از شش ماه IP آدرس‌ها باید پاک شوند، موتور جستجوی بینگ بعد از شش ماه کل IP آدرس را -و نه فقط قسمت آخر IP- پاک می‌کند، یاهو این این کار را بعد از ۹۰ روز انجام می‌دهد.
البته باید در نظر داشته باشید که اطلاعاتی که گوگل می‌تواند در مورد هر شخص داشته باشدع بسیار بیشتر از نوع جستجوهای او و سایت‌های انتخابی  بعد از جستجو هستند. هر کاربر با استفاده از گوگل ریدر، ایمیل، سرویس‌های مثل تقویم یا Docs، دیدن ویدئوهای یوتیوب، استفاده از سرویس ترجمه و کتاب گوگل یا Public DNS گوگل، اطلاعات بیشتری در مورد خودش هدیه می‌کند. (+)
در برنامه جدید احتمالا رصد کاربران با دقت و عمق بیشتری صورت می‌گیرد. گوگل تا به حال از اطلاعاتی که از کاربرانش جمع‌آوری می‌کرد برای نمایش هوشمندانه آگهی‌ها، اصلاح اشتباهات املایی، ارتقای کیفیت ترجمه ماشینی و بهتر کردن موتور جستجویش استفاده می‌کرد، اما پیداست که چنین حجم بالای اطلاعاتی می‌تواند برای مقاصد دیگر هم مورد استفاده قرار بگیرد.
اگر امکان شرکت در این برنامه را داشتید، در آن شرکت می‌کردید؟!

 



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات سايت
تبلیغات


آمار سايت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 243
بازدید دیروز : 190
بازدید هفته : 470
بازدید ماه : 751
بازدید کل : 333833
تعداد مطالب : 296
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1