MSD system


پشتيباني
جستجو




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

فيسبوک





MSD system

تبليغات


بهترین سایز برای صفحه نمایش تلفن های هوشمند کدام است ؟؟

 
به نظر تحقیقات در مورد انتخاب بهترین سایز برای صفحه ی نمایش گوشی های هوشمند هیچ گاه تمامی ندارد ولی با این همه در آخرین تحقیقاتی که در کشورهای آمریکا و انگلستان  توسط Strategy Analytics  نیز انجام شده است حاکی از آن است که بیش از 90 درصد شرکت کنندگان در این نظر سنجی به داشتن تلفن هایی هوشمند با صفحه نمایشی بین 4 تا 4.5 اینچ بسیار علاقمند هستند.
 
Paul Brown از مدیران ارشد Strategy Analytics  در این باره می گوید : ” بیش از 90 درصد کاربران گوشی های هوشمند در این نظر سنجی صفحه نمایشی بزرگتر از صفحه نمایش فعلی گوشی شان را انتخاب کردند. شاید دلیل این علاقه را بتوان در افزایش روند وبگردی با گوشی ، بازی های جذاب و سه بعدی جدید و تماشای فیلم و ویدیو با آن دانست. “
همه ی شرکت کنندگان در این تحقیق یک سایز را انتخاب نکردند؛ برای مثال خانم ها بیشتر به گوشی های کوچکتر و ظریفتر علاقه داشتند و یا دارندگان گوشی های اندرویدی جدا از جنسیت به شدت علاقه مند بودند تا از گوشی هایی با صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنند. بنابراین گفتن این که بهترین سایز کدام است باید ابتدا طیف کاربران را بشناسیم . در سال 2007 زمانی که آیفون OG عرضه شد ، صفحه نمایش 3.5 اینچی استفاده شده در آن کمی بزرگ به نظر می رسید ولی الآن با اینکه گوشی هایی با سایز 4.3 الی 4.7 نیز عرضه می شوند چنین حسی نسبت به آن ها وجود ندارد.
ضمنا باید به این نکته هم اشاره کرد که کاربران دوست دارند با بزرگتر شدن صفحه نمایش امکانات بیشتری برای استفاده در اختیار داشته باشند زیرا در این حالت تمایل بیشتری برای کار با آن خواهند داشت.
راستی به نظر شما صفحه ی نمایش مناسب برای تلفن همراه چقدر است؟! آیا اصلا این فاکتور در خرید تان اهمییت دارد؟!



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات سايت
تبلیغات


آمار سايت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 136
بازدید دیروز : 190
بازدید هفته : 363
بازدید ماه : 644
بازدید کل : 333726
تعداد مطالب : 296
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1