MSD system


پشتيباني
جستجو




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

فيسبوک





MSD system

تبليغات


 آيپد جديد، قدرتمندتر از هميشه

 
تیم کوک، مدیرعامل اپل هفته گذشته در کنفرانسی که این شرکت برگزار کرد، بیشتر از هر چیز دیگر در مورد رایانه‌های شخصی صحبت کرد.

 

تیم کوک عنوان کرد: ‌«اپل خوب توانسته در دوران بعد از رایانه‌های شخصی جای خود را باز کند. دستگاه‌های فعلی قابلیت حمل بیشتری دارد و استفاده از آنها به نسبت رایانه‌های شخصی بسیار ساده‌تر است.»کوک همچنین اعلام کرد که آیفون، آیپاد و آیپد بیش از 76درصد درآمد اپل را تشکیل می‌دهد.

وی همچنین گفت: «ما گمان می‌کنیم آیپد، فرزند برجسته دنیای Post-PC است. آیپد باید بهترین دستگاه برای انجام کارهای روزمره از جمله مرور وب و چک‌کردن ایمیل باشد.»

سپس کوک از نسل سوم تبلت‌های آیپد رونمایی کرد که این شرکت تاکنون از آن به‌عنوان «آیپد جدید» نام برده است.

 

نمایشگر بهتر، پردازنده سریع‌تر

 

اندازه ثابت دستگاه‌های آیپد که 7/9 اینچ است، در نسل سوم این تبلت‌ها می‌تواند تصاویری با رزولوشن 2048 در 1536 پیکسل پخش کند. این نمایشگر همچون آیفون4 به بعد، از فناوری Retina بهره می‌برد و طبق ادعای اپل، متون روی این دستگاه از متون روزنامه‌ هم دقیق‌تر است. این دستگاه 4 برابر آیپد2 رزولوشن دارد.

و پشتیبان این صفحه نمایشگر، پردازنده‌ای بهبودیافته از نسل A5X است. همچنین موتور گرافیک قدرتمندتری نسبت به آیپد2 در این دستگاه قرار داده شده است که بازی‌های سنگین‌تر و نرم‌افزارها را نرم‌تر از گذشته اجرا خواهد کرد. البته انتظار می‌رفت اپل در آیپد جدید از پردازنده A6 استفاده کند، اما همین پردازنده هم حافظه اصلی بیشتری دارد و هم قابلیت‌های گرافیک آن قابل مقایسه با آیپد2 نیست.

 

فناوری 4G LTE

 

علاوه بر پردازنده‌ای قوی‌تر، آیپد جدید از 4G و HSPA+ تا 21مگابیت بر ثانیه پشتیبانی کرده و می‌توان از طریق 2سرویس‌دهنده سرعت را به 42مگابیت بر ثانیه و از طریق LTE سرعت را به 72مگابیت برثانیه افزایش داد. آیپد جدید در مقایسه با دیگر دستگاه‌های موبایل، بیشترین پهنای باند اینترنت را خواهد داشت.

به‌نظر می‌رسد آیپد جدید هم از طریق AT&T و هم از طریق ورایزن عرضه شود و عرضه جهانی آن با پشتیبانی مستقیم از 3G باشد. همچنین نرم‌افزاری در این دستگاه قرار داده شده است که می‌توان از طریق آن، دستگاه را به hotspotهای شخصی نیز وصل کرد.

 

ویژگی‌های دیگر

 

همچنین دوربین آیپد جدید ارتقایافته و فناوری دوربین iSight گوشی آیفون 4S در آن به کار رفته است و قابلیت‌هایی همچون تنظیم نور خودکار، تشخیص چهره و بالانس سفیدی تصویر را دارد. آیپد جدید همچنین می‌تواند تصاویر را با کیفیت 1080p ذخیره کند. هر چند دوربین آیفون 4S قدرت بیشتری دارد اما تصاویری که از آیپد جدید گرفته می‌شود، کیفیت بهتری خواهد داشت (البته عکس‌گرفتن با تبلت 10 اینچی کمی عجیب به‌نظر می‌رسد.)

اپل با الهام‌گیری از سیستم سیری، در آیپد نیز سیستم تشخیص صدا را گذاشته است. با زدن دکمه جدید پایین این دستگاه، می‌توان برای آن صحبت کرد و دستگاه آن را برای شما خواهد نوشت. آیپد جدید می‌تواند 10 ساعت کار (9 ساعت با 4G) را پشتیبانی کند، ضخامت آن تنها 4/9 میلی‌متر است ، از آیپد 2 که 8/8 میلی‌متر بود ضخیم‌تر است و حدودا 700 گرم وزن دارد.

 

زمان عرضه؛ هفته جاری

 

آیپدهای وای‌فای از اوایل هفته جاری با 3 مدل 16، 32 و 64 گیگابایتی و قیمت‌های 499، 599 و 699 دلار عرضه می‌شود. همچنین 4G قیمت هر کدام را به 629، 729 و 829 دلار تغییرمی دهد . آیپد2 باز هم به فروش ادامه خواهد داد و قیمت آن کاهش یافته و 399 دلار عرضه خواهد شد.

 

اخبار دیگر در سایه آیپد

 

این درست است که بزرگ‌ترین خبر روز را آیپد از آن خود کرد ؛‌اما اپل در مورد دیگر محصولات خود نیز اخباری اعلام کرد.

 

اپل‌تی‌وی جدید

 

اپل‌تی‌وی با به‌روزرسانی جدید عرضه شده است. تمام رابط کاربری ساده‌سازی و کیفیت ویدئوها به رزولوشن 1080p نزدیک‌تر شده است. صفحه خانگی این دستگاه نیز با ردیف‌هایی شامل آیکون‌های نمایانگر فیلم، موسیقی، شوها و... آراسته شده است که شباهت زیادی به دستگاه‌های iOS دارد.

همچنین اپل‌تی‌وی مجهز به فناوری انتقال تصاویر و ذخیره فیلم‌ها در سرویس iCloud است. اپل‌تی‌وی کماکان با قیمت 99 دلار به فروش خواهد رسید.

 

نرم‌افزارهای به‌روز شده

 

از آنجا که اپل خیلی به فناوری رتینا افتخار می‌کند و برای آن که نشان بدهد چه سیستم گرافیکی‌ در آن است، این شرکت چند بازی از جمله Infinity Blade Dungeons را اجرا کرد که نسخــه بعدی بازی Infinity Blade 2 است.

فیل شیلر، معاون ارشد بازاریابی‌های جهانی اپل گفت: ‌«حافظه و رزولوشن آیپد جدید از اکس‌باکس 360 یا پی‌اس‌3 بیشتر است.»

اپل همچنین نسخه‌های جدیدتر نرم‌افزارهای iWork، Garage Band و iMovie را رونمایی کرد. نرم‌افزار iMovie جدید هم‌اکنون می‌تواند استوری‌بردسازی را هم مستقیما درون خودش انجام دهد و برای فیلمسازان جوان نرم‌افزار مناسبی خواهد بود.

نرم‌افزار iPhoto‌ (که برای آیپد عرضه شده است) تمام نیازهای یک فرد را به نرم‌افزارهای ویرایشگر از بین خواهد برد. ویرایش چند لمسی، جلوه‌های تصویری، قلم‌موها و...

با ارتقای سیستم عامل iOS‌به نسخه 5.1 در ژاپن، سیستم تشخیص صوت اپل از زبان ژاپنی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

 



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات سايت
تبلیغات


آمار سايت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 282
بازدید دیروز : 190
بازدید هفته : 509
بازدید ماه : 790
بازدید کل : 333872
تعداد مطالب : 296
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1