MSD system


پشتيباني
جستجو




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

فيسبوک





MSD system

تبليغات


 نسخه جدید سیستم عامل اندروید به نام لوبیای ژله ای

ما در کنگره ی جهانی موبایل امسال (MWC 2012) شاهد معرفی اسمارتفون های هوشمند و تکنولوژی های جدیدی چون صفحه نمایش قابل انعطاف شرکت سامسونگ و… بودیم، اما یکی از موضوعاتی که در این کنگره مطرح نشد مربوط به ورژن جدید سیستم عامل (OS) اندروید بود، اخیرا” نیز شایعاتی مبنی بر بروز رسانی سیستم عامل اندروید به ورژن ۵٫۰و به نام Jelly Bean (لوبیای ژله ای) در سایت های خبری چون “inside sources” و در زمان تابستان ۲۰۱۲ منتشر شده بود، اما این شایعه رنگ واقعیت را به خود گرفت چراکه این موضوع رسما” از سوی شرکت Asus تایید شد، همچنین Asus اولین شرکتی است که ورژن ۵٫۰ اندروید به نام Jelly Bean را دریافت می کند. 

Benson Lin معاون شرکت Asus گفت “ما به گوگل بسیار نزدیک هستیم، بنابراین پس از معرفی اندروید ۵٫۰ از سوی شرکت گوگل، به احتمال بسیار ما اولین شرکتی هستیم که Jelly Bean را در اختیار کاربران قرار می دهیم”.

به گفته ی برخی از منابع، یکی از امکانات اندروید ۵٫۰ Jelly Bean قابلیت Dual boot کردن به سیستم عامل Chrome است که برای اینکار نیازی به ریبوت یا خاموش کردن دیوایس خود نخواهید داشت.

بنابراین اگر شما از کاربران اندرویدی هستید و اخبار مربوط به ورژن جدید سیستم عامل اندروید را دنبال می کنید، این خبر می تواند خبر خوبی برای شما باشد به خصوص کاربران دیوایس های شرکت Asus.




javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات سايت
تبلیغات


آمار سايت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 111
بازدید دیروز : 190
بازدید هفته : 338
بازدید ماه : 619
بازدید کل : 333701
تعداد مطالب : 296
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1