MSD system


پشتيباني
جستجو




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

فيسبوک





MSD system

تبليغات


 سیستم نظارت جدید هیتاچی با سرعت اسکن ۳۶ میلیون چهره در یک ثانیه!

 
شما فیلم هویت بورن را یادتان هست؟ حالا یک سیستم جدید توسعه‌یافته نظارت امنیتی به پلیس‌ها، ماموران امنیتی و باقی موارد کمک خواهد کرد تا انبوهی از فیلم‌های دوربین‌های امنیتی را در زمانی کمتر از یک چشم بهم زدن بررسی کنند و سیستم‌های موجود امنیتی در آن فیلم زمانی کمتر از یک سال با شما فاصله دارند!
 
 
در این سیستم نظارت امنیتی که توسط شرکت هیتاچی کوکوزای الکتریک توسعه یافته است و در آن به سرعتی فوق‌العاده و باورنکردنی دست پیدا خواهید کرد از سیستمی شبیه به سیستم تشخیص چهره دوربین‌های دیجیتال بهره گرفته شده و این بدان معناست که تمامی چهره‌ها در دیتابیس فیلم‌های ضبط شده در هنگام فیلمبرداری ذخیره می‌گردند تا پیدا کردن یک چهره در میان جمعیت و روزها و ساعت‌ها فیلم ضبط شده تنها به یک جستجوی ساده در دیتابیس خلاصه شود.
 
 
تنها محدودیت این سیستم در این است که قادر به اسکن چهره‌ها با زاویه ۳۰ درجه عمودی و افقی نسبت به دوربین است و چهره‌ها باید حداقل در اندازه ۴۰ در ۴۰ پیکسل باشند.
گذشته از اینکه من فکر می‌کنم این سیستم امنیتی بزودی این محدودیت‌ها را نیز نخواهد داشت  و مطمئنا به امنیت بیشتر کمک خواهد کرد اما خب حس اینکه بدانید کوچکترین حرکت شما در امکن عمومی مانند خیابان‌ها کاملا قابل ردیابی پس از ماهها و سالهاست چندان دلچسب نیست و حتی بهتر است بگوئیم کمی ترسناک است!
تصاویر ویدیوئی مربوط به این سیستم امنیتی و نظارتی قدرتمند و البته ترسناک را اینجا می‌توانید تماشا کنید


javahermarket

نظرات شما عزیزان:

d18
ساعت12:14---17 فروردين 1391
مرسی از سایت خوبتون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات سايت
تبلیغات


آمار سايت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 167
بازدید دیروز : 190
بازدید هفته : 394
بازدید ماه : 675
بازدید کل : 333757
تعداد مطالب : 296
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1