MSD system


پشتيباني
جستجو




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

فيسبوک





MSD system

تبليغات


 چشمان گوگلی

۳ نفر از کارمندان گوگل که البته یکی از آنها هم ایرانی است پروژه‌ای را شروع کرده‌اند که عینک گوگل نام دارد. در این پروژه که بر اساس دست‌آوردهای بابک پرویزی بنا نهاده شده٬ سعی شده‌است با استفاده از مفهوم Augmented reality  و لنزهای تماسی که دکتر پرویزی آنها را ساخته است اطلاعات مورد نیاز کاربر در برابر چشمانش قرار گیرد. این عینک که در یک ویدیو در گوگل پلاس توسط این تیم معرفی شد قادر است کارهای بسیاری را بدون نیاز به انجام هیچ فعالیتی توسط کاربر انجام دهد.
 
عینک گوگلی
 
برای مثال تنها با نگاه کردن به آسمان می‌توانید اطلاعات هواشناسی را در مقابل چشمانتان ببینید. علاوه بر این اگر نیاز به استفاده از نقشه داشته باشید می‌توانید با به زبان آوردن مقصد مسیری را که باید برای رسیدن به آن طی شود را در مقابل چشمتان ببینید و حین حرکت علائم راه‌نما شما را برای رسیدن به مقصد کمک خواهند کرد. 
 
عینک گوگلی
 
طبق اطلاعات اعلام شده قیمت این عینک چیزی بین ۲۵۰ تا ۶۰۰ دلار خواهد بود. این عینک که از سیستم عامل آندروئید بهره می‌برد دارای یک صفحه نمایش بسیار کوچک است که چند اینچ با چشم فاصله دارد. همچنین عینک گوگل برای اتصال به اینترنت از ارتباطات 3G یا 4G استفاده خواهد کرد و همچون موبایل‌های امروزی مجهز به سنسورهای مختلفی از جمله GPS خواهد بود. 
آیا دوست دارید از این عینک استفاده کنید؟


javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات سايت
تبلیغات


آمار سايت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 303
بازدید دیروز : 190
بازدید هفته : 530
بازدید ماه : 811
بازدید کل : 333893
تعداد مطالب : 296
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1