MSD system


پشتيباني
جستجو




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

فيسبوک





MSD system

تبليغات


 

نسل "استیو جابز" به امام حسین (ع) برمی‌گردد

"دانیه الجندلی" یکی از نزدیکان استیو جابز موسس شرکت آمریکایی اپل که چندی پیش درگذشت، می‌گوید که جابز از نسل رسول گرامی (ص) بود و اسم واقعی او "مصعب عبد الفتاح الجندلی " بود.

 


روزنامه " الدستور المصریه" به نقل از دانیه اعلام می کرد که شجره نامه استیو جابز نشان می‌دهد که نسل وی به پیامبر اکرم (ص) و امام حسین(ع) بر می‌گردد.

 

در همین راستا آتی نیوز نیز نوشت که این زن سوری می‌گوید که پدر جوبز پسر عموی پدرش است و نسب پدر آنها به رسول گرامی اسلام می‌رسد و این شجره نامه در منزل آل الجندلی الرفاعی در شهر حمص سوریه موجود است.

دانیه درباره ازدواج پدر جابز می‌گوید که عبد الفتاح الجندلی پدر جابز در دانشگاه آمریکایی بیروت درس خواند و سپس از آنجا به دانشگاه هاروارد امریکا رفت، اما پس از اتمام تحصیلاتش به همراه همسر آمریکایی اش یعنی مادر استیو جابز و منی اسمبسون به شهرش حمص بازگشت.

وی در ادامه افزود: اما اقامت وی در این شهر دو ماه بیشتر طول نکشید و به دلیل ناسازگاری با جامعه خود بار دیگر به امریکا بازگشت و پس از آن دیگر به سوریه بازنگشت.

دانیه تاکید کرد که منی اسمبسون خواهر جوبز دو سال گذشته از شهر حمص بازدید کرد و با خانواده و همه خاندان آل الجندلی- الرفاعی دیدار کرد.

 



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات سايت
تبلیغات


آمار سايت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 43
بازدید هفته : 96
بازدید ماه : 92
بازدید کل : 333174
تعداد مطالب : 296
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1