عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 3 آبان 1390
بازدید : 172
نویسنده : مسعود جواهری

 ویدیو 60 دقیقه زندگی نامه استیو جابز

۶۰ دقیقه مصاحبه با Walter Isaacson، زندگینامه استیو جابز بنیانگذار و مدیر عامل سابق اپل،در تاریخ ۲۰۱۱/۱۰/۲۳ در اخبار CBS در سراسر ایالات متحده در ۷ بعدازظهر به وقت محلی یکشنبه عصر پخش شد.
این مصاحبه دو هفته و نیم پس از درگذشت جابز رونمایی شد. گزیده هایی از زندگینامه، که حاوی اطلاعات حاصل از مصاحبه با بیش از ۱۰۰ نفر در میان آشنایان وی، و همچنین حدود ۴۰ مصاحبه با همکارانش.

زبان: English
 


00:43:11 | 1280×۷۲۰ | x264 – ۲۲۲۹Kbps | 29.970fps | AC3 – ۳۸۴Kbps | 822MB

دانلود کنید 
 



:: موضوعات مرتبط: تازه ها , ,
تاریخ : سه شنبه 3 آبان 1390
بازدید : 176
نویسنده : مسعود جواهری

مراسم بزرگداشت استیو جابزبرگزار شد
 
 
 www.iranvij-group.com | گروه اینترنتی ايران ويج ‌ 

تیم کوک مدیر فعلی اپل طی ایمیلی به کارکنان شرکت اپل خبر از برگزاری مراسمی جهت بزرگداشت استیو جابز بنیان‌گذار و مدیر خلاق این شرکت را که پس از طی دورانی سخت که با سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد و در نهایت در ۵ اکتبر و درست یک روز پس از معرفی iphone 4s فوت نمود را داده بود. این مراسم که قرار بود در ۱۹ اکتبر در دانشکده ای در شهر کاپرتینو کالیفرنیا برگزار شود با حضور تیم کوک و هزاران تن از کارکنان اپل انجام پذیرفت. کارکنان و مدیران اپل برای ادای احترام به استیو جابز و خدماتی که وی برای مردمان جهان و اپل انجام داده بود دور هم جمع شدند. در این روز فروشگاه های اپل به احترام جابز تعطیل بودند.


اپل در صفحه وب سایت خود صفحه ای را به استیو جابز اختصاص داده تا طرفداران وی نظرات و نوشته های خود را به آدرس rememberingsteve@apple.com ایمیل کنند تا در این صفحه به نمایش در آید.



:: موضوعات مرتبط: تازه ها , ,
تاریخ : سه شنبه 3 آبان 1390
بازدید : 235
نویسنده : مسعود جواهری

   خالق یونیکس و زبان C در گذشت   

در حالی که دنیای فناوری هنوز از شوک مرگ جابز بیرون نیامده است خبر دیگری منتشر شد که یکی دیگر از بزرگان فناوری هم در گذشته است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تازه ها , ,
تاریخ : سه شنبه 3 آبان 1390
بازدید : 202
نویسنده : مسعود جواهری

  مایکروسافت بدن شما را به صفحه لمسی تبدیل می کند

مایکروسافت اخیرا دستگاهی تولید کرده که شکل ظاهری مشابه کینکت دارد. این دستگاه که OmniaTouch نام دارد و روی شونه کاربر نصب می شود، هر سطحی از میز گرفته تا پوست دست را به صفحه لمسی تبدیل می کند. در واقع این دستگاه با استفاده از نور، شکل گرافیکی صفحه لمسی را روی سطح مورد نظر شما نمایش می دهد و شما می توانید این نور را لمس کنید تا دستور خود را به دستگاه OmniaTouch ارسال کنید. در ادامه نحوه عملکرد OmniaTouch را بررسی می کنیم.



:: موضوعات مرتبط: تازه ها , ,
تاریخ : دو شنبه 2 آبان 1390
بازدید : 169
نویسنده : مسعود جواهری

معرفی سریع ترین دوربین جهان


 

صدای ایران: شاید در برنامه هایی مثل “توقف زمان” یا Time Warp فیلمهای حرکت آهسته بسیار حیرت انگیزی را دیده باشید که برخی اتفاقات عادی مثل ترکیدن یک بادکنک یا شکستن الوار را بسیار جالب و خیره کننده نشان می دهد و از خودتان پرسیده باشید که در این گونه فیلم ها از چه دوربین هایی استفاده می شود. در این گونه فیلم ها دوربین هایی با سرعت بسیار بالا که می تواند تا هزار فریم بر ثانیه را ضبط کنند استفاده می شود 

 

ادامه در ادامه مطلب ...

 


:: موضوعات مرتبط: تازه ها , ,
تاریخ : شنبه 30 مهر 1390
بازدید : 202
نویسنده : مسعود جواهری

 

استیو جابز: "من اندروید را نابود می کنم چون یک محصول دزدی است"

پس از مراسم یادبود استیو جابز ویدیو 60 دقیقه ای از زندگینامه او منتشر شد. یکی از موارد بحث برانگیزی که روز گذشته مطرح شد این است که استیو جابز معتقد بوده، سیستم عامل Android یک محصول دزدی از سیستم عامل iOS اپل بوده است. او همچنین اعلام کرده بود که قصد ندارد هیچ وقت از راه قانونی از گوگل یا شرکای تجاری اش شکایت کند. جزئیات این موضوع توسط Walter Issacson یکی از موسسین اپل مطرح شده است.

 



:: موضوعات مرتبط: تازه ها , ,
وبلاگ موسسه نرم افزاری MSD ، شامل مجموعه ای از بهترین های نرم افزاری ، بازی ، آموزشی ،فیلم و سریال ، موزیک و ... برای دانلود می باشد . همچنین ، محصولاتی را ارائه می دهیم که میتوانید لیست آنها را در قسمت معرفی محصولات ببینید. امیدواریم از این وبلاگ نهایت استفاده را ببرید.

نظر شما در رابطه با وبلاگ ؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 72
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 1023
بازدید کل : 334105
تعداد مطالب : 296
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com