عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 29 اسفند 1390
بازدید : 253
نویسنده : مسعود جواهری

عیدی محسن یگانه به هواداران

دانلود آهنگ "دور خودت نچرخ" از محسن یگانه

 

دانلود با حجم 6 MB



:: موضوعات مرتبط: دانلود موزیک , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ دور خودت نچرخ از محسن یگانه ,
تاریخ : دو شنبه 29 اسفند 1390
بازدید : 206
نویسنده : مسعود جواهری

 اعتراض به تحریم‌های گوگل علیه ایران

فرقی نمی کند که کاربر کامپیوتر باشید یا موبایل و تبلت٬ به هر حال حتما متوجه محدودیت های نرم افزاری ایجاد شده برای کاربران ایرانی توسط گوگل شده اید. اگر از مرورگر کروم استفاده می کنید حتما می دانید که نمی توانید با IP ایرانی به افزونه های کروم دسترسی داشته باشید اگر موبایل یا تبلت اندرویدی خریداری کرده باشید نیز حتما محدودیت دسترسی به اندروید مارکت شما را آزار داده است. حال ما سعی در رفع این محدودیت داریم و از شما طلب یاری می کنیم تا شاید به کمک همدیگر٬ گوگل را مجاب به رفع این محدودیت ها کنیم  .


:: موضوعات مرتبط: تازه ها , ,
:: برچسب‌ها: اعتراض به تحریم‌های گوگل علیه ایران ,
تاریخ : یک شنبه 28 اسفند 1390
بازدید : 218
نویسنده : مسعود جواهری

بهترین سایز برای صفحه نمایش تلفن های هوشمند کدام است ؟؟

 
به نظر تحقیقات در مورد انتخاب بهترین سایز برای صفحه ی نمایش گوشی های هوشمند هیچ گاه تمامی ندارد ولی با این همه در آخرین تحقیقاتی که در کشورهای آمریکا و انگلستان  توسط Strategy Analytics  نیز انجام شده است حاکی از آن است که بیش از 90 درصد شرکت کنندگان در این نظر سنجی به داشتن تلفن هایی هوشمند با صفحه نمایشی بین 4 تا 4.5 اینچ بسیار علاقمند هستند.
 
Paul Brown از مدیران ارشد Strategy Analytics  در این باره می گوید : ” بیش از 90 درصد کاربران گوشی های هوشمند در این نظر سنجی صفحه نمایشی بزرگتر از صفحه نمایش فعلی گوشی شان را انتخاب کردند. شاید دلیل این علاقه را بتوان در افزایش روند وبگردی با گوشی ، بازی های جذاب و سه بعدی جدید و تماشای فیلم و ویدیو با آن دانست. “
همه ی شرکت کنندگان در این تحقیق یک سایز را انتخاب نکردند؛ برای مثال خانم ها بیشتر به گوشی های کوچکتر و ظریفتر علاقه داشتند و یا دارندگان گوشی های اندرویدی جدا از جنسیت به شدت علاقه مند بودند تا از گوشی هایی با صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنند. بنابراین گفتن این که بهترین سایز کدام است باید ابتدا طیف کاربران را بشناسیم . در سال 2007 زمانی که آیفون OG عرضه شد ، صفحه نمایش 3.5 اینچی استفاده شده در آن کمی بزرگ به نظر می رسید ولی الآن با اینکه گوشی هایی با سایز 4.3 الی 4.7 نیز عرضه می شوند چنین حسی نسبت به آن ها وجود ندارد.
ضمنا باید به این نکته هم اشاره کرد که کاربران دوست دارند با بزرگتر شدن صفحه نمایش امکانات بیشتری برای استفاده در اختیار داشته باشند زیرا در این حالت تمایل بیشتری برای کار با آن خواهند داشت.
راستی به نظر شما صفحه ی نمایش مناسب برای تلفن همراه چقدر است؟! آیا اصلا این فاکتور در خرید تان اهمییت دارد؟!


:: موضوعات مرتبط: تازه ها , ,
:: برچسب‌ها: بهترین سایز برای صفحه نمایش تلفن های هوشمند ,
تاریخ : شنبه 27 اسفند 1390
بازدید : 228
نویسنده : مسعود جواهری

  دانلود سریال جذاب و تماشایی Touch محصول ۲۰۱۲ شبکه ی FOX امریکا

| قسمت ۱ از فصل اول + زیرنویس فارسی |



:: موضوعات مرتبط: - دانلود سریال , ,
:: برچسب‌ها: دانلود قسمت اول سریال Touch محصول ۲۰۱۲ ,
تاریخ : جمعه 26 اسفند 1390
بازدید : 232
نویسنده : مسعود جواهری

دانلود آهنگ "نباشی" محسن یگانه

(ریمیکس مهران عباسی)

دومین کارمحسن یگانه از چهار کاری که قرار است تا آخر سال 90 منتشر کند

دانلود با حجم 9 MB 



:: موضوعات مرتبط: دانلود موزیک , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ "نباشی" محسن یگانه ,
تاریخ : جمعه 26 اسفند 1390
بازدید : 231
نویسنده : مسعود جواهری

 نرم‌افزاری که زبان اشاره را به متن تبدیل می‌کند

http://itna.ir/images/docs/000021/n00021589-b.jpg

محققان دانشگاه آبردین در اسکاتلنددر حال کار بر نوعی فناوری ویژه هستند که زبان اشاره را به متون نوشتاری تبدیل می‌کند.
به گزارش MSD system به نقل ازایتنا؛ زبان اشاره زبانی است که برای انتقال معنا، به جای الگوهای صوتی، از الگوهای علایم دیداری نظیر حرکات بدن و حالات صورت استفاده می‌نماید.
 
به گزارش وال استریت ژورنال، این فناوری که PSLT نام داردمی‌تواند در موفق بودن تلاش افراد مبتلا به اختلالات شنوایی و گفتاری برای برقراری ارتباط با دیگران بسیار موثر باشد.
 
PSLT با استفاده از یک دوربین کوچک که می‌توان آن را در بسیاری از دستگاه‌های همراه از قبیل تلفن همراه، تبلت و نوت‌بوک تعبیه کرد، زبان اشاره را تشخیص می‌دهد و آن را بلافاصله به صورت متن، بر صفحه نمایش دستگاه ارائه می‌کند. مخاطب با خواندن متن ارائه شده، قادر است با فرد تعامل و ارتباط برقرار نماید.
 
دکتر Ernesto Compatangelo استاد علوم رایانه‌ای و یکی از مدیران این پژوهش می‌گوید PSLT می‌کوشد با استفاده از ابزارهای قابل حمل، کاربران زبان اشاره را به غلبه بر مشکلات موجود بر سر راه برقراری ارتباط با دیگران یاری رساند.
 
به گزارش  MSD system ؛فناوری PSLT بالقوه می‌تواند با طیف وسیعی از زبان‌های اشاره‌ای از جمله BSL و ماکاتون به کار رود. بیش از پنجاه هزار فرد مبتلا به مشکلات گفتاری، از زبان BSL به عنوان زبان اول و برتر استفاده می‌نمایند.


:: موضوعات مرتبط: تازه ها , ,
:: برچسب‌ها: نرم‌افزاری که زبان اشاره را به متن تبدیل می‌کند ,
تاریخ : جمعه 26 اسفند 1390
بازدید : 212
نویسنده : مسعود جواهری

 هدفون یا اسپیکر: کدام یک برای شنیدن موسیقی بهتر است؟

 
وقتی شما موسیقی را با اسپیکرهای استریو گوش می کنید هر دو کانال استریو توسط دو گوش شنیده می شود. اما هنگام استفاده از هدفون چنین مشکلی وجود ندارد. هر گوش صدای مخصوص خودش را می شنود. گوش چپ صدای مربوط به کانال چپ و گوش راست صدای کانال راست استریو را می شنود. 
 
تمام وظیفه هدفون ها این است که صدا را به درستی به گوش شما برسانند اما وقتی موسیقی را با اسپیکرها گوش می کنید صدای حاصل از اسپیکرها را می شنوید به علاوه صدایی که از انعکاس صدا بر اتاق و دیگر اشیای اطراف حاصل می شود. البته هر چه به اسپیکرها نزدیک تر باشید صدای حاصل را مستقیم تر و بدون انعکاس محیط می شنوید.


:: موضوعات مرتبط: تازه ها , ,
:: برچسب‌ها: هدفون یا اسپیکر: کدام یک برای شنیدن موسیقی بهتر است؟ ,

وبلاگ موسسه نرم افزاری MSD ، شامل مجموعه ای از بهترین های نرم افزاری ، بازی ، آموزشی ،فیلم و سریال ، موزیک و ... برای دانلود می باشد . همچنین ، محصولاتی را ارائه می دهیم که میتوانید لیست آنها را در قسمت معرفی محصولات ببینید. امیدواریم از این وبلاگ نهایت استفاده را ببرید.

نظر شما در رابطه با وبلاگ ؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 296
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com