عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 23 آذر 1390
بازدید : 173
نویسنده : مسعود جواهری

مراقب آنتی‌ویروس‌ها باشید

یک تحلیل‌گر سیستم معتقد است که هیچ آنتی‌ویروسی وجود ندارد که بتواند به صورت صددرصد سیستم شما را در مقابل ویروس‌ها ایمن کند.

پریسا فتحعلی‌بیگلو اظهار کرد: نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس به شکل اختصاصی برای دفاع از سیستم‌ها در برابر تهدید ویروس‌ طراحی و نوشته می‌شود و متخصصان امنیتی برای استفاده از آنتی‌ویروس توصیه می‌کنند، زیرا از رایانه نه تنها در برابر ویروس‌ها، بلکه در برابر انواع بدافزارها نیز محافظت می‌کند.

او ادامه داد: درواقع آنتی‌ویروس یک برنامه رایانه‌یی است که برای بررسی و مرور فایل‌ها، تشخیص و حذف ویروس‌ها و دیگر بدافزارها استفاده می‌شود.

وی تصریح کرد: آنتی‌ویروس‌ها محافظان سیستم‌های ما هستند؛ این‌گونه آنتی‌ویروس‌ها می‌توانند کنترل مرکزی سیستمرا در دست گرفته و مواظب رفتار مشکوک یا برنامه‌های مخرب اجرایی برروی سیستم باشند، اما با گسترش روابط نمی‌توانیم به‌صورت کامل برروی آنتی‌ویروس‌ها حساب کنیم، زیرا این آنتی‌ویروس‌ها از حمله ویروس‌ها در امان نیستند. 

فتحعلی‌بیگلو خاطرنشان کرد: ویروس‌ها همیشه جلوتر از آنتی‌ویروس‌ها حرکت می‌کنند، ولی بیش‌تر آنتی‌ویروس‌ها درصورت بروز و ظهور یک ویروس جدید قادر خواهند بود که به سرعت آن را شناسایی کنند و سیستم شما را از وجود این ویروس پاک نگه دارند.



:: موضوعات مرتبط: تازه ها , ,
:: برچسب‌ها: مراقب آنتی‌ویروس‌ها باشید ,
تاریخ : چهار شنبه 23 آذر 1390
بازدید : 167
نویسنده : مسعود جواهری

شماره تلفن همراهتان می گوید الان کجا هستید

شرکت استارت آپ Loc-Aid در آمریکای شمالی می تواند تقریبا تمامی دستگاه های تلفن همراه در ظرف بیست ثانیه پس از برقراری تماس و تنها با کمک شماره تلفن شما، محلی که در آن قرار گرفته اید را ردیابی کند.

کد منطقه ای شماره تلفن شما به سایر افراد امکان می دهد تا محلی را که شما اکنون زندگی می کنید و یا قبلا زندگی می کردید را پیدا کنند.

شرکت استارت آپ Loc-Aid می تواند از شماره تلفن شما برای تخمین اینکه هم اکنون کجا هستید، استفاده نمایند.
این سرویس مورد توجه مخصوصا بانک ها برای ردیابی راحت تر و سریع تر مشتریانشان و جلوگیری از کلاهبرداری های از این دست و همچنین فروشندگان برای تحویل خریدها و کالاهای خریداران خود، قرار گرفته است.

ریپ گربر Rip Gerber، بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی شرکت سن فرانسیسکویی Loc-Aid در مورد فعالیت شرکت و سرویس خود می گوید: ما می توانیم ظرف 5 تا 20 ثانیه هر یک از 350 میلیون دستگاه تلفن همراهی که در سرتاسر آمریکا و اپراتورهای کانادایی وجود دارد ردیابی کنیم.

این سرویس با برطرف ساختن نیاز به ساخت پایگاه های تماس و پشتیبانی برای تماس با مردم در هنگامه مواجهه با کلاهبرداری از کارت و سیم کارت آنها، میلیون ها دلار در هزینه ها صرفه جویی به عمل می آورد.



:: موضوعات مرتبط: تازه ها , ,
:: برچسب‌ها: شماره تلفن همراهتان می گوید الان کجا هستید ,
تاریخ : شنبه 12 آذر 1390
بازدید : 222
نویسنده : مسعود جواهری

 اولین کابل USB قابل ارتجاع

این‌که بتوانید کابل USB متصل به یکی از گجت‌های خود را بیش از اندازه معمول خود بکشید، قطعا در برخی مواقع و شرایط خاص می‌تواند بسیار کاربردی باشد. Robodeh شکل جدیدی از کابل‌های USB است که دقیقا همین کار را برای‌تان انجام می‌دهد؛ ویژگی کششی که کابل شما را تبدیل به یک کابل قابل ارتجاع می‌نماید.
 
Roboden-usb.jpg
 
این کابل می‌تواند برای استفاده و انتقال داده و برق کاربرد داشته باشد. Roboden تا ۱.۵ برابر قابلیت ارتجاع دارد و این میزان دقیقا برابر با میزان کشیدگی طبیعی پوست انسان است لذا به همین دلیل، کاربردهای مختلفی را از این نظر می‌توان برای آن در نظر گرفت.
شرکت سازنده این کابل، خود، تولیدکننده فیبر Spandex (نوعی فیبر ارتجاعی) است و این زمینه اولیه تولید این کابل توسط این شرکت بود. در حال حاضر کابل مورد نظر برای استفاده در USBها طراحی شده است اما در آینده می‌توان شاهد استفاده این نوع کابل‌ها در زمینه‌های مختلفی مانند رباتیک و غیره شد.
 


:: موضوعات مرتبط: تازه ها , ,
:: برچسب‌ها: اولین کابل USB قابل ارتجاع ,
تاریخ : شنبه 12 آذر 1390
بازدید : 218
نویسنده : مسعود جواهری

 

با نوار خاکستری گوگل خداحافظی کنید
 
 
نوار سیاه ناوبری موجود در گوگل که در راستای تغییرات اخیر این شرکت به همه صفحات سایت‌ها اضافه شده بود، به‌زودی برداشته خواهد شد! این موضوعی است که گوگل به‌تازگی آن‌را در وبلاگ رسمی خود عنوان کرده است. همان‌طور که می‌دانید، نوار فعلی و نمایش آن در بالای گوگل از نظر برخی از کاربران، موضوعی آزار دهنده است و فضای بیهوده‌ای را اشغال کرده است.
گوگل این‌بار تصمیم دارد تا این نوار را با جایگزینی سه طرح جدید برای نمایش لینک‌ها و بخش‌های مرتبط، جایگزین نماید. در طرح جدید، یک منوی کشویی به زیر لوگوی گوگل اضافه خواهد شد تا از طریق آن بتوانید به بخش‌های مختلف دسترسی داشته باشید، یک کادر جستجو (که بسته به سرویس گوگلی که از آن استفاده می‌کنید می‌توانید در آن جستجو نمایید) و یک بخش برای به‌اشتراک گذاری در گوگل پلاس و تعداد Notificationها نیز در طرح جدید در نظر گرفته شده است.
 
برای اطلاعات بیشتر درباره این تغییرات می‌توانید این ویدیو را مشاهده نمایید. 



:: موضوعات مرتبط: تازه ها , ,
:: برچسب‌ها: با نوار خاکستری گوگل خداحافظی کنید ,
تاریخ : شنبه 12 آذر 1390
بازدید : 225
نویسنده : مسعود جواهری
 سطح مهارت یک جاسوس انگلیسی در رمزگشایی
 
شاید شما هم مثل بسیاری به داستانهای جاسوسی علاقه داشته باشید. داستانهایی که در آن قهرمان همه فن حریف٬ می تواند هر گونه مانعی را پشت سر گذاشته و ماموریت خود را با موفقیت کامل به انجام برساند. اما آیا چیزی از دنیای واقعی جاسوسان می‌دانید؟ آیا می‌دانید از یک جاسوس مثلا در حوزه رمزگشایی چه انتظاراتی می‌رود؟
دستگاه جاسوسی انگلیس ظاهرا احتیاج به جاسوس دارد و برای یافتن افراد با استعداد متوسل به استفاده از وب شده است. این سرویس مسئله‌ای را مطرح کرده است و هر کس بتواند آنرا درست حل کند این فرصت را خواهد داشت تا برای استخدام اقدام کند.
 
CanYouCrackIt
 
سایت CanYouCrackIr.co.uk ٬ یک صفحه را نشان می‌دهد که مانند صفحه مانیتور یک رایانه همراه است و بر روی آن کدهایی دیده می‌شود. در زیر صفحه هم یک تایمر زمان باقی مانده برای حل معما نشان می‌دهد. حالا این شما و این هم بخشی واقعی از دنیای جاسوسان. البته این سرویس سالها پیش از این در جریان جنگ جهانی دوم با انتشار یک معما در روزنامه Daily Telegraph و اعلام اینکه هر کس بتواند معما را در کمتر از ۱۲ دقیقه حل کند استخدام می‌شود٬ این شیوه را برای اولین بار بکار گرفت.



:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , ,
:: برچسب‌ها: سطح مهارت یک جاسوس انگلیسی در رمزگشایی ,
تاریخ : سه شنبه 8 آذر 1390
بازدید : 215
نویسنده : مسعود جواهری

  ۱۵ موزیک فوق العاده زیبا ویژه ایام محرم ماه

http://dl.yazd-music129.com/Album/90/Azar/Moharram%20Best%20Collection/Moharram%20Best%20Collection.jpg




:: موضوعات مرتبط: دانلود موزیک , ,
:: برچسب‌ها: ۱۵ موزیک فوق العاده زیبا ویژه ایام محرم ماه ,
تاریخ : سه شنبه 8 آذر 1390
بازدید : 213
نویسنده : مسعود جواهری

 خوش صداترين لپ‌تاپ‌هاي سال 2011

 راهنماي خريد لپ‌تاپ‌هاي جايگزين سيستم‌هاي صوتي خانگي

 
ما هر زمان لپ‌تاپي را آزمايش مي‌كنيم، با پخش چند فايل موزيك و ويدئو، كيفيت و بلندي صداي بلندگوهاي آن را هم محك مي‌زنيم. هر چند بیشتر اوقات صداي لپ‌تاپ‌هاي معمولي چنگي به دل نمی‌زند و نمي‌تواند نظر ما را جلب كند. اما اين روزها توليدكنندگان لپ‌تاپ، توجه بيشتري به بلندي و كيفيت صدا معطوف مي‌دارند.
 
 حتي در برخي موارد، اين صداي رسا و صاف و با كيفيت محصولات آنهاست كه عامل جلب نظر كاربران و مصرف كنندگان و دلیل فروش خوب آنهاست. در این شماره ما با در نظر داشتن اين نكته، 4 سيستم رايانه لپ‌تاپ را كه توانايي و قابليت‌هاي صوتي آنها به صورت قابل ملاحظه اي تقويت شده و بهبود يافته است، انتخاب و مقايسه كرديم.



:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , ,
:: برچسب‌ها: خوش صداترين لپ‌تاپ‌هاي سال 2011 ,

وبلاگ موسسه نرم افزاری MSD ، شامل مجموعه ای از بهترین های نرم افزاری ، بازی ، آموزشی ،فیلم و سریال ، موزیک و ... برای دانلود می باشد . همچنین ، محصولاتی را ارائه می دهیم که میتوانید لیست آنها را در قسمت معرفی محصولات ببینید. امیدواریم از این وبلاگ نهایت استفاده را ببرید.

نظر شما در رابطه با وبلاگ ؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 296
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com