عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 29 دی 1390
بازدید : 267
نویسنده : مسعود جواهری

 نرم افزار Snagit 10.0.2 Build 21

دانلود قویترین نرم افزار برای عکس گرفتن، کپچر متن، فیلمبرداری از ویندوز و بیرون کشیدن تصاویر یک سایت
 
با استفاده از این نرم افزار می توانید از قسمتی از محیط ویندوز یا کل صفحه عکس بگیرید. به همین طریق می توانید از محیط ویندوز فیلمبرداری و با فرمت دلخواه خود ذخیره کنید. همچنین می توانید متن یک قسمت را از روی تصویر ان بردارید و نهایتا تصاویر یک صفحه وب یا یک وبسایت را استخراج کنید.
 


:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار Snagit 10 , 0 , 2 Build 21 ,
تاریخ : پنج شنبه 29 دی 1390
بازدید : 185
نویسنده : مسعود جواهری
 لیست 7 گوشی برتر در نمایشگاه CES 2012
 
 
در حالی که سال گذشته گوشی های هوشمند مبتنی بر اندروید بازار نمایشگاه CES را گرم کرده بودند اما امسال گوشی های ویندوزی گوی سبقت را ربوده اند و به شماره یک در لاس وگاس تبدیل شده اند. 
 
پس از اینکه سیستم عامل ویندوز اواخر سال 2010 برای گوشی های هوشمند عرضه شد و با استقبال روبرو نشد مایکروسافت با تمهیدات و ارائه ویژگیهای جدیدی نسخه تازه ویندوز 7.5 را برای گوشی های هوشمند به بازار فرستاد. 
 
مایکروسافت در ادامه و با قراردادی 1 میلیارد دلاری با غول گوشی هوشمند یعنی نوکیا پا به بازار گذاشت و برای سال 2012 قصد دارد تا با HTC و سامسونگ نیز همکاری نزدیکی داشته باشد. 
 
در ادامه به لیست 7 گوشی برتر در نمایشگاه امسال CES اشاره می کنیم: 
 
Nokia Lumia 900 
HTC Titan II 
Motorola Droid Razr Maxx 
Samsung Galaxy Note 
LG Spectrum 
Motorola Droid 4 
Samsung Galaxy Nexus on Sprint 


:: موضوعات مرتبط: تازه ها , ,
:: برچسب‌ها: لیست 7 گوشی برتر در نمایشگاه CES 2012 ,
تاریخ : پنج شنبه 29 دی 1390
بازدید : 175
نویسنده : مسعود جواهری

  یادگیری خودکار و بی‌دردسر، رؤیایی که ممکن می‌شود؟

 
دوازده سال پیش، زمانی که فیلم ماتریکس را می‌دیدم، در میان آن همه جلوه‌های ویژه و مفاهیم تخیلی و حتی فلسفی نهفته در فیلم، یک صحنه خیلی برایم جذاب بود، در صحنه‌ای لازم بود که «ترینیتی»، هلیکوپتری را براند، اما او خلبانی هلیکوپتر را نمی‌دانست، به ناچار شیوه خلبانی توسط دوستان او بی‌درنگ روی مغزش بارگزاری شد تا او بتواند هلیکوپتر را از روی زمین بلند کند.
 

اما آرزوی یادگیری بی‌درنگ و خودکار چیزی نیست که فقط به ذهن برادران واچوفسکی، هنگامی که فیلمنامه ماتریکس را می‌نوشتند، خطور کرده باشد، کمتر محصل و دانشجویی است که آرزو نکرده باشد، با فشار یک دکمه یا خوردن یک قرص، یا با دیگر شعبده‌ای ناگهان همه محتویات یک کتاب را یاد بگیرد.
اما آیا چنین چیزی از لحاظ علمی ممکن خواهد شد؟
این هفته خبری منتشر شد که در بسیاری از سایت‌ها بازتاب خبری پیدا کرد:
پژوهشگران دانشگاه بوستون و آزمایشگاه علوم اعصاب کامپیوتری ATR در کیوتوی ژاپن، دست به آزمایش بسیار جالبی زده‌اند.


:: موضوعات مرتبط: تازه ها , ,
:: برچسب‌ها: یادگیری خودکار و بی‌دردسر , رؤیایی که ممکن می‌شود؟ ,
تاریخ : پنج شنبه 29 دی 1390
بازدید : 160
نویسنده : مسعود جواهری

  دلایل عجیب انتخاب نام مرورگرها

 
http://ict.alzahra.ac.ir/Portals/0/ICT-Article/rezaei/14.jpg
 
مرورگرهای اینترنتی در تمامی روز و هر روز هفته فعالند، خواه این مرورگر اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس، گوگل کروم و یا سفری باشد، با وجود اینکه امروزه مرورگرها یکی از مهمترین نرم افزاری کاربردی هستند، ریشه و دلیل انتخاب نام آنها به فراموشی سپرده شده است.
 
 
با توجه به جایگاه مرکزی که این نرم افزارها در زندگی انسان دارند، باید تاریخچه ای نیز در پس ساخت و نامگذاری این نرم افزارها وجود داشته باشد.
"مارتین بیبی" توسعه دهنده نرم افزاری در مایکروسافت تاریخچه ای از انتخاب اسامی مرورگرها را گردآوری کرده است. بعضی از آنها نامی آشکار و واضح دارند، مانند اینترنت اکسپلورر. نام این مرورگر به خوبی نشان می دهد که در حال ارائه چه خدماتی است، اما بعضی دیگر از مرورگرها مانند "اپرا" هیچ نشانه ای از خدماتی که ارائه می کنند نداشته و تنها به دلیل زیبا بودن انتخاب شده اند.
با استثنا در نظر گرفتن اینترنت اکسپلورر و اوپرا، هیچ یک از اسامی مرورگرهایی که "بیبی" تاریخچه آنها را گرد آوری کرده از شرکت سازنده مرورگرها برگرفته نشده است. برای مثال به نظر نمی آید کسی منشا نام "سفری" (Safari) را بداند، شاید بخشی از نام این مرورگر از نام وبلاگی به نام Surfin برگرفته شده باشد، اما این نام ارتباطی مستقیم با مفهوم جستجو در طبیعت وحشی داشته و به نوعی به مفاهیمی مانند اکتشاف و مسیریابی اشاره ای ضمنی دارد.


:: موضوعات مرتبط: تازه ها , ,
:: برچسب‌ها: دلایل عجیب انتخاب نام مرورگرها ,
تاریخ : چهار شنبه 28 دی 1390
بازدید : 214
نویسنده : مسعود جواهری

  نیازهای کاربر ، عامل برتری یک مرورگر نسبت به سایرین !

همیشه در هنگام وبگردی و بازدید از سایت های مختلف ، با عناوینی همچون مقایسه مرورگرها ، جنگ مرورگرها ، چرا فلان مرورگر بهتر است و از این موارد برخورد میکنیم که اغلب هم ترجمه شده ی مطالب وبسایت های خارجی هستند . البته قصد نداریم که بگوییم این مطالب مفید نیستند و ارزشی ندارند . بلکه هدف ما اینست که بگوییم تنها نباید به این موارد اکتفا کرد و یک مرورگر را بهترین دانست .
به عنوان مثال کسی که در یک شرکت نرم افزاری کار میکند ، ممکن است از لپ تاپ های ظریف و سبک وزن استفاده کند ؛ در صورتی که یک مهندس ساختمان معمولا از لپ تاپی با بدنه محکم تر و با دوام تر استفاده میکند . اینجاست که باید متوجه شویم هر کسی بر حسب نیازهای خود لوازم کارش را انتخاب میکند .
در مورد مرورگرها نیز این قضیه صدق میکند . هر کدام از ما بنابر نیازهایی که داریم یک مرورگر را انتخاب میکنیم . یکی کارش وبگردی و رفتن از این سایت به سایت دیگر است . یکی طراح وب که همیشه در حال طراحی و نوشتن کدهاست و ….. . اما انصاف نیست که یک مرورگر را برتر از دیگری بدانیم و روزها و ماه ها و سالها زحمت یک تیم متخصص را با برتری دادن یکی بر دیگری ، نادیده بگیریم .


:: موضوعات مرتبط: آموزش کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: نیازهای کاربر , عامل برتری یک مرورگر نسبت به سایرین ! ,
تاریخ : چهار شنبه 28 دی 1390
بازدید : 183
نویسنده : مسعود جواهری

 

 حافظه یو اس بی یا کامپیوتر دو هسته ای؟

 
به ظاهر یک حافظه یو اس بی است. مانند همان چیزی که احتمالا یکی اش را همیشه همراه تان دارید. اما این یک کامپیوتر دو هسته ای است با یک پردازشگر 1.2GHz ARM به همراه وای-فای و بلوتوث و خروجی HDMI و ورودی حافظه MicroSD و حافظه داخلی.
 
 


:: موضوعات مرتبط: تازه ها , ,
:: برچسب‌ها: حافظه یو اس بی یا کامپیوتر دو هسته ای؟ ,
تاریخ : چهار شنبه 28 دی 1390
بازدید : 186
نویسنده : مسعود جواهری

  سوال‌های عجیب گوگل در مصاحبه‌های کاری

Google_interview1.jpg
 
شرکت گوگل همانطور که در خیلی از زمینه‌ها منحصر به فرد است در انجام مصاحبه‌های قبل از استخدام نیز بسیار متفاوت عمل می‌کند. تمامی درخواست کنندگان می‌دانند که بعد از تقاضای کار خود در طی چند مکالمه تلفنی و حضوری بررسی و تایید خواهند شد در ضمن کار آسانی نیز نخواهند داشت.
در همین راستا یکی از خوانندگان Business Insider که به تازگی خود را برای مصاحبه آماده می‌کند، از این سایت برای پاسخ به سوالات گوگل کمک خواسته است. BI هم، چندین سوال خاص را از بین 140 مصاحبه گوگل انتخاب کرده و به آنها پاسخ داده. اگر مایل هستید سوالات بیشتری را ببینید از لوییس لین، مربی حرفه‌ای مصاحبه، کمک بخواهید.
 
 
در ادامه، با دیدن سوالات مطمئنا شما هم از خود خواهید پرسید که چرا از متقاضیان علت "گرد بودن دریچه چاه‌ها" پرسیده می‌شود و یا از شما خواسته شده تا ماشین حساب به همراه ببرید. پاسخ سوالات معمولا برای هر فرد متفاوت است و تنها هدف گوگل از این سوالات سنجیدن نوع تفکر و یا واکنش افراد است. با تمام این اوصاف BI خوانندگان خود را نا‌امید نکرده و برای هر سوال پاسخی یافته است.
اما قبل از آن سه توصیه مهم برای کار در گوگل را باید در نظر داشت:
بهتر است از 8 دانشگاه برتر آمریکا فارغ التحصیل شده باشید. این دانشگاه‌ها به Ivy League مشهور شده‌اند.
معدل دانشگاهی شما (GPA) همیشه مهم است حتی اگر زمان زیادی از فارغ التحصیلی شما گذشته باشد.
ایده تغییر دنیا از نان شب هم برای شما واجب‌تر است.



:: موضوعات مرتبط: تازه ها , ,
:: برچسب‌ها: سوال‌های عجیب گوگل در مصاحبه‌های کاری ,

وبلاگ موسسه نرم افزاری MSD ، شامل مجموعه ای از بهترین های نرم افزاری ، بازی ، آموزشی ،فیلم و سریال ، موزیک و ... برای دانلود می باشد . همچنین ، محصولاتی را ارائه می دهیم که میتوانید لیست آنها را در قسمت معرفی محصولات ببینید. امیدواریم از این وبلاگ نهایت استفاده را ببرید.

نظر شما در رابطه با وبلاگ ؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 296
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com