عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 30 بهمن 1390
بازدید : 180
نویسنده : مسعود جواهری

اخبار ایران در50 سال آینده

* با مسدود شدن سایت قرآن دات کام تعداد سایتهایی که هنوز فیلتر نشده اند به سه عدد رسید. 

* قیمت هر سکه طلا امروز دربازار با 60 میلیون تومان کاهش به یک میلیارد و چهل میلیون تومان رسید. 

* ایران خودرو: هفتاد و نهمین مدل پژو با نام پژو ایکس دی پی وی آماده عرضه به بازار است که نسبت به مدل قبلی تحول زیادی داشته است. 

ادامه در ادامه مطلب ... 



:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , ,
:: برچسب‌ها: اخبار ایران در50 سال آینده ,
تاریخ : یک شنبه 30 بهمن 1390
بازدید : 184
نویسنده : مسعود جواهری

ایران به روایت خندانک های یاهو 

آدم بعضی وقتها دلش میخواهد بنویسد و حسابی هم موضوع داغ و جالب برای نوشتن هست اما هر جور فکر میکند که
بنویسد یا ننویسد؟ این مواقع آدم اینجوری  میشود! همین ایده موجب شد در مورد توصیفات کامل خندانکهای یاهو
مسنجر یا همان Emoticon ها و توان بیان وضعیت کاربران اینترنت و بلاگرهای ایرانی بنویسم. از هیچی که بهتر است! نه؟
 
اما کاربردهای اصلی خندانکهای یاهو مسنجر را در ادامه مطلب بخونید.


:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , ,
:: برچسب‌ها: ایران به روایت خندانک های یاهو ,
تاریخ : شنبه 12 آذر 1390
بازدید : 227
نویسنده : مسعود جواهری
 سطح مهارت یک جاسوس انگلیسی در رمزگشایی
 
شاید شما هم مثل بسیاری به داستانهای جاسوسی علاقه داشته باشید. داستانهایی که در آن قهرمان همه فن حریف٬ می تواند هر گونه مانعی را پشت سر گذاشته و ماموریت خود را با موفقیت کامل به انجام برساند. اما آیا چیزی از دنیای واقعی جاسوسان می‌دانید؟ آیا می‌دانید از یک جاسوس مثلا در حوزه رمزگشایی چه انتظاراتی می‌رود؟
دستگاه جاسوسی انگلیس ظاهرا احتیاج به جاسوس دارد و برای یافتن افراد با استعداد متوسل به استفاده از وب شده است. این سرویس مسئله‌ای را مطرح کرده است و هر کس بتواند آنرا درست حل کند این فرصت را خواهد داشت تا برای استخدام اقدام کند.
 
CanYouCrackIt
 
سایت CanYouCrackIr.co.uk ٬ یک صفحه را نشان می‌دهد که مانند صفحه مانیتور یک رایانه همراه است و بر روی آن کدهایی دیده می‌شود. در زیر صفحه هم یک تایمر زمان باقی مانده برای حل معما نشان می‌دهد. حالا این شما و این هم بخشی واقعی از دنیای جاسوسان. البته این سرویس سالها پیش از این در جریان جنگ جهانی دوم با انتشار یک معما در روزنامه Daily Telegraph و اعلام اینکه هر کس بتواند معما را در کمتر از ۱۲ دقیقه حل کند استخدام می‌شود٬ این شیوه را برای اولین بار بکار گرفت.



:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , ,
:: برچسب‌ها: سطح مهارت یک جاسوس انگلیسی در رمزگشایی ,
تاریخ : سه شنبه 8 آذر 1390
بازدید : 214
نویسنده : مسعود جواهری

 خوش صداترين لپ‌تاپ‌هاي سال 2011

 راهنماي خريد لپ‌تاپ‌هاي جايگزين سيستم‌هاي صوتي خانگي

 
ما هر زمان لپ‌تاپي را آزمايش مي‌كنيم، با پخش چند فايل موزيك و ويدئو، كيفيت و بلندي صداي بلندگوهاي آن را هم محك مي‌زنيم. هر چند بیشتر اوقات صداي لپ‌تاپ‌هاي معمولي چنگي به دل نمی‌زند و نمي‌تواند نظر ما را جلب كند. اما اين روزها توليدكنندگان لپ‌تاپ، توجه بيشتري به بلندي و كيفيت صدا معطوف مي‌دارند.
 
 حتي در برخي موارد، اين صداي رسا و صاف و با كيفيت محصولات آنهاست كه عامل جلب نظر كاربران و مصرف كنندگان و دلیل فروش خوب آنهاست. در این شماره ما با در نظر داشتن اين نكته، 4 سيستم رايانه لپ‌تاپ را كه توانايي و قابليت‌هاي صوتي آنها به صورت قابل ملاحظه اي تقويت شده و بهبود يافته است، انتخاب و مقايسه كرديم.



:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , ,
:: برچسب‌ها: خوش صداترين لپ‌تاپ‌هاي سال 2011 ,
تاریخ : یک شنبه 6 آذر 1390
بازدید : 211
نویسنده : مسعود جواهری
 پیتزا با طعم پرنده خشمگین
 
پرندگان خشمگین (Angry Birds) به یکی از محبوبترین بازی های موبایل در طول تاریخ تبدیل شده است و با این افزایش محبوبیت هر روز شاهد ساخته شدن وسایل جانبی زیادی برای آن هستیم.
اما آخرین چیزی که برای پرندگان خشمگین ساخته شده اینبار یک غذای دوست داشتنی یعنی، پیتزا است.
همانطور که در تصویر ادامه می بینید اینبار یک طرفدار بازی پرندگان خشمگین تصمیم گرفته است، اینگونه علاقه خود با بازی محبوبش را نشان دهد.
 
 
 
 



:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , ,
:: برچسب‌ها: پیتزا با طعم پرنده خشمگین ,
تاریخ : یک شنبه 6 آذر 1390
بازدید : 223
نویسنده : مسعود جواهری
 رمز موفقیت استیو جابز: الهام گرفتن از تخم‏ مرغ
 
جی الیوت، مدیر سابق شرکت اپل و نویسنده کتاب «راه استیو جابز» گفته است جابز در طراحی و خوش‌‏دستی محصولات ابداعی‌اش از تخم‏ مرغ الهام گرفته است.
 
الیوت در مصاحبه‌‏ای با Business Focus تخم‏ مرغ را دارای شگفت‌‏انگیز‌ترین طراحی در طبیعت دانسته و گفته است: استیو جابز عاشق تخم‏ مرغ بود وقتی آن را در دست می‌‏‌گرفت شیفته طراحی ساده ولی شگفت‌انگیزی آن می‌شد. اینکه پوسته آن ضمن ظرافت فوق‌العاده، چگونه محتویات درون آن را به خوبی حفظ می‌کند. تخم ‏مرغ برای جابز یک نمونه کامل و بی‏نقص بود. او از تخم ‏مرغ برای ساخت ipad، iPhone و iPod الهام گرفت.
 
الیوت در این مصاحبه گفته است: وقتی من درباره یک محصول صحبت می‌‌‌کنم به طراحی آن نظر دارم. نوآوری واقعی به طراحی مربوط می‌‏شود. ویژگی شگفت‏انگیز طراحی محصولات این است که می‌‌‌تواند یک تکنولوژی را به میان انسان‏‌ها منتقل کند. این کار شرکت‏‌های مهندسی نیست. کار مایکروسافت هم نیست. چون آنها تکنولوژی را فقط به خاطر تکنولوژی می‌‏ سازند. کاری که جابز تلاش می‌‌کرد انجام دهد این بود که تکنولوژی را بگیرد و آن را به محصولی انسانی تبدیل کرده و به مردم ارائه دهد.
 
وی همچنین گفته است بزرگ‌ترین میراثی که جابز از خود به یادگار گذاشت، رضایت مشتریان است. الیوت در این باره اظهار داشته است: به نظر من بزرگ‌ترین میراث جابز محصولات ابداعی او و از همه مهم‌تر رضایت مشتریان بود. ارتباط با مشتریان بخشی از یک محصول است. من فکر می‌‌کنم اپل این بخش را از دست داده و هرگز نمی‌تواند جای خالی آن را پر کند.


:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , ,
:: برچسب‌ها: رمز موفقیت استیو جابز: الهام گرفتن از تخم‏ مرغ ,
تاریخ : یک شنبه 6 آذر 1390
بازدید : 211
نویسنده : مسعود جواهری

  ۵ چیزی که نباید در فیس بوک پست کنید!

 فیس بوک در حال حاضر یکی از بهترین شبکه های اجتماعی در جستجوگر گوگل به شمار می رود.
 
 
امکان ندارد که شما Status خود را به روز نکرده اید و یا عکس هایی را آپلود نکرده اید و یا اینکه تست های عجیب و غریبش را تا کنون امتحان نکرده باشید. ما در روز اندازه موهای سرمان جزئیات خصوصی در مورد زندگیمان را بر روی آن قرار می دهیم جزئیاتی که عموما با دیگران سهیم نمی شویم. فکر می کنیم تا زمانی که قسمت Privacy Setting مان کار می کند ما در امانیم و به خوبی در کنج دایره دوستانمان جا خشک کرده ایم. 
اما مسئله این است که آیا ما دقیقا می دانیم که چه کسی دنبال اطلاعات ما می گردد؟ account دوستانمان به خاطر نصب کردن یک Application چرت و پرت هک شده است و یا دایی احمقشون در حال استفاده از اون Account است چرا که دوستتون یادش رفته دکمه Log out را بزند. به خاطر سلامت و امنیت خود و خانوادتان چند نکته هست که هرگز نباید در فیس بوک بگذارید.


:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , ,
:: برچسب‌ها: ۵ چیزی که نباید در فیس بوک پست کنید! ,
وبلاگ موسسه نرم افزاری MSD ، شامل مجموعه ای از بهترین های نرم افزاری ، بازی ، آموزشی ،فیلم و سریال ، موزیک و ... برای دانلود می باشد . همچنین ، محصولاتی را ارائه می دهیم که میتوانید لیست آنها را در قسمت معرفی محصولات ببینید. امیدواریم از این وبلاگ نهایت استفاده را ببرید.

نظر شما در رابطه با وبلاگ ؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 392
بازدید دیروز : 190
بازدید هفته : 619
بازدید ماه : 900
بازدید کل : 333982
تعداد مطالب : 296
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com