عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 6 آذر 1390
بازدید : 223
نویسنده : مسعود جواهری
 رمز موفقیت استیو جابز: الهام گرفتن از تخم‏ مرغ
 
جی الیوت، مدیر سابق شرکت اپل و نویسنده کتاب «راه استیو جابز» گفته است جابز در طراحی و خوش‌‏دستی محصولات ابداعی‌اش از تخم‏ مرغ الهام گرفته است.
 
الیوت در مصاحبه‌‏ای با Business Focus تخم‏ مرغ را دارای شگفت‌‏انگیز‌ترین طراحی در طبیعت دانسته و گفته است: استیو جابز عاشق تخم‏ مرغ بود وقتی آن را در دست می‌‏‌گرفت شیفته طراحی ساده ولی شگفت‌انگیزی آن می‌شد. اینکه پوسته آن ضمن ظرافت فوق‌العاده، چگونه محتویات درون آن را به خوبی حفظ می‌کند. تخم ‏مرغ برای جابز یک نمونه کامل و بی‏نقص بود. او از تخم ‏مرغ برای ساخت ipad، iPhone و iPod الهام گرفت.
 
الیوت در این مصاحبه گفته است: وقتی من درباره یک محصول صحبت می‌‌‌کنم به طراحی آن نظر دارم. نوآوری واقعی به طراحی مربوط می‌‏شود. ویژگی شگفت‏انگیز طراحی محصولات این است که می‌‌‌تواند یک تکنولوژی را به میان انسان‏‌ها منتقل کند. این کار شرکت‏‌های مهندسی نیست. کار مایکروسافت هم نیست. چون آنها تکنولوژی را فقط به خاطر تکنولوژی می‌‏ سازند. کاری که جابز تلاش می‌‌کرد انجام دهد این بود که تکنولوژی را بگیرد و آن را به محصولی انسانی تبدیل کرده و به مردم ارائه دهد.
 
وی همچنین گفته است بزرگ‌ترین میراثی که جابز از خود به یادگار گذاشت، رضایت مشتریان است. الیوت در این باره اظهار داشته است: به نظر من بزرگ‌ترین میراث جابز محصولات ابداعی او و از همه مهم‌تر رضایت مشتریان بود. ارتباط با مشتریان بخشی از یک محصول است. من فکر می‌‌کنم اپل این بخش را از دست داده و هرگز نمی‌تواند جای خالی آن را پر کند.


:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , ,
:: برچسب‌ها: رمز موفقیت استیو جابز: الهام گرفتن از تخم‏ مرغ ,
تاریخ : یک شنبه 6 آذر 1390
بازدید : 211
نویسنده : مسعود جواهری

  ۵ چیزی که نباید در فیس بوک پست کنید!

 فیس بوک در حال حاضر یکی از بهترین شبکه های اجتماعی در جستجوگر گوگل به شمار می رود.
 
 
امکان ندارد که شما Status خود را به روز نکرده اید و یا عکس هایی را آپلود نکرده اید و یا اینکه تست های عجیب و غریبش را تا کنون امتحان نکرده باشید. ما در روز اندازه موهای سرمان جزئیات خصوصی در مورد زندگیمان را بر روی آن قرار می دهیم جزئیاتی که عموما با دیگران سهیم نمی شویم. فکر می کنیم تا زمانی که قسمت Privacy Setting مان کار می کند ما در امانیم و به خوبی در کنج دایره دوستانمان جا خشک کرده ایم. 
اما مسئله این است که آیا ما دقیقا می دانیم که چه کسی دنبال اطلاعات ما می گردد؟ account دوستانمان به خاطر نصب کردن یک Application چرت و پرت هک شده است و یا دایی احمقشون در حال استفاده از اون Account است چرا که دوستتون یادش رفته دکمه Log out را بزند. به خاطر سلامت و امنیت خود و خانوادتان چند نکته هست که هرگز نباید در فیس بوک بگذارید.


:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , ,
:: برچسب‌ها: ۵ چیزی که نباید در فیس بوک پست کنید! ,
تاریخ : چهار شنبه 2 آذر 1390
بازدید : 224
نویسنده : مسعود جواهری

  ابتکار جدید شرکت بی ام و

 

با وجودی که این فناوری ابتدا در صنایع نظامی مورد استفاده قرار گرفت اما کم کم در حال باز کردن راه خودش در زندگی روزانه ما است. و حالا شرکت اتومبیل سازی BMW نسل جدیدی از HUD را به صورت تمام رنگی روی شیشه BMW 3 Series در سال آینده میلادی به کار خواهد گرفت.
قبل از اینکه شروع به خواندن مطلب کنید بهتر است با عبارت Head-up Display که به طور اختصاری به آن HUD هم می گویند، آشنا شوید. چرا که احتمالا در سال های آینده اسم آن را زیاد خواهید شنید. در تعریف کلی به هر نمایشگر شفافی که اطلاعات را به گونه ای نمایش بدهد که نیاز نباشد شما جهت نگاه تان را تغییر بدهید HUD می گویند.



:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , ,
:: برچسب‌ها: ابتکار جدید شرکت بی ام و ,
تاریخ : دو شنبه 30 آبان 1390
بازدید : 198
نویسنده : مسعود جواهری

 

"فلش را اشغال‌کنید" هم آمد!

 در روزهای گذشته حرکتی با نام "فلش را اشغال‌کنید" در فضای اینترنت منتشرشده است کهاز مردم می‌خواهد "ادوب فلش پلیر" را  از روی رایانه‌های شخصی خود حذف کنند.

 نرم افزار ادوب فلش پلیر هنوز هم توسط اکثریت قریب به اتفاق از کامپیوترهای شخصی و لپ‌تاپ مورداستفاده قرار می‌گیرد.

براساس حرکت جدیدی که در اینترنت طراحی شده، از دارندگان کامپیوتر خواسته شده است که نرم‌افزار فلش را از دستگاه‌های خود پاک کنند.

 



:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , ,
:: برچسب‌ها: "فلش را اشغال‌کنید" هم آمد! ,
تاریخ : دو شنبه 30 آبان 1390
بازدید : 220
نویسنده : مسعود جواهری

  

ایزی‌یاب، سایتی برای خرید و فروش آنلاین کالاهای دست دوم
 
ایزی‌یاب، سایتی برای خرید و فروش آنلاین کالاهای دست دوم
«ایزی‌یاب» وب سایتی برای خرید و فروش کالاهای دست دوم به صورت آنلاین می‌باشد، در ضمن ایزی‌یاب می‌تواند به عنوان بنگاه معاملاتی آنلاین برای دیگر معاملات نیز مورد توجه قرار گیرد.

ایزی‌یاب را باید وب سایتی برای رفع نیازمندی‌های مختلف که با خرید و فروش رفع می‌شوند معرفی کرد.

برای مثال می‌توانید در ایزی‌یاب وسایل صوتی و تصویری یا موبایل خود را با ارائه مشخصات معمول به فروش بگذارید و یا حتی منزل و مغازه‌ای را برای اجاره یا فروش معرفی کنید.

ایزی‌یاب همانطور که از نامش انتظار می‌رود برای رفع هر آنچه است که قابل یافتن است!
حتی اشیاء گمشده نیز می‌توانند در ایزی‌یاب معرفی شوند تا بلکه فردی آن را بیابد.

هم اکنون ایزی‌یاب دارای بخش‌های نیازمندهای مخصوص خرید و فروش اجناس دست دوم، املاک فروشی و اجازه‌ای برای معامله املاک تجاری و مسکونی و اشیاء گمشده می‌باشد.

شما می‌توانید تمام اجناسی که قابل ارائه می‌باشد را در ایزی‌یاب برای فروش به معرض دید عموم قرار دهید.


:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , ,
:: برچسب‌ها: ایزی‌یاب , سایتی برای خرید و فروش آنلاین کالاهای دست دوم ,
تاریخ : دو شنبه 30 آبان 1390
بازدید : 217
نویسنده : مسعود جواهری

 

کلمات غیر اخلاقی در پیام‌کوتاه فیلتر می‌شود

 

 

شرکت مخابرات و ارتباط از راه دور پاکستان به همه اپراتورهای موبایل اعلام کرده که پیامک های حاوی کلمات غیر اخلاقی را بلوکه کنند.

شرکت مخابرات و ارتباط از راه دور پاکستان از پنج اپراتوری که سرویس های تلفن همراه در این کشور ارایه می دهند خواسته تا بر روی نرم افزاری کار کنند که بتوانند پیامک های غیر اخلاقی را به شکل خودکار فیلتر و بلوکه کنند.
بر این اساس رسانه ها لیست یکهزار و 500 کلمه غیر اخلاقی انگلیسی واردو را برای شرکت مخابرات این کشور تهیه کرده اند.
بر اساس گزارش گاردین، تمامی کلمات غیر اخلاقی و عبارات زشت و رکیک از این پس در شبکه مخابرات و ارتباطات پاکستان حذف می شود.
پاکستان هم اکنون حدود 100 میلیون کاربر تلفن همراه دارد این در حالی است که جمعیت این کشور بیش از 170 میلیون نفر است.
 



:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , ,
:: برچسب‌ها: کلمات غیر اخلاقی در پیام‌کوتاه فیلتر می‌شود ,
تاریخ : چهار شنبه 25 آبان 1390
بازدید : 219
نویسنده : مسعود جواهری

 ۲۴۱۵۴۳۹۰۳، پشت پرده تصاویر «سر در فریزر»


 

قبل از هر چیزی یه واژه رو باید بهتون معرفی کنم. Meme یا اون طور که بریتانیایی‌ها تلفظش می‌کنند «میم» در واقع به تصاویر یا ویدئوهایی گفته می‌شه که یهو محبوب می‌شن و کل اینترنت رو به اصطلاح بر می‌دارند (بر و بچه‌های فرندفید به فارسی بهش می‌گن مه‌مه که در واقع به این سرویس یاهو اطلاقش می‌کنن).

قبلاً یک نمونه از این ویدئوها رو بهتون معرفی کردم. فایل گیف متحرک یک گربه که مثل ستاره دنباله‌داری که دنباله رنگین‌کمانی داره، داره پرواز می‌کنه.



:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , ,
:: برچسب‌ها: ۲۴۱۵۴۳۹۰۳ , پشت پرده تصاویر «سر در فریزر» ,
وبلاگ موسسه نرم افزاری MSD ، شامل مجموعه ای از بهترین های نرم افزاری ، بازی ، آموزشی ،فیلم و سریال ، موزیک و ... برای دانلود می باشد . همچنین ، محصولاتی را ارائه می دهیم که میتوانید لیست آنها را در قسمت معرفی محصولات ببینید. امیدواریم از این وبلاگ نهایت استفاده را ببرید.

نظر شما در رابطه با وبلاگ ؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 320
بازدید دیروز : 190
بازدید هفته : 547
بازدید ماه : 828
بازدید کل : 333910
تعداد مطالب : 296
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com