عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 10 آبان 1390
بازدید : 263
نویسنده : مسعود جواهری

 سلام الاغ عزیز! آهنگ جدید پیشواز ایرانسل

 

«سلام الاغ عزیز» به عنوان آهنگ جدید ایرانسل در اختیار مشترکان این اپراتور قرار گرفت.
 
اخیرا شرکت ایرانسل به عنوان یکی از ۲ اپراتور تلفن همراه کشور برای تمامی مشترکان خود کد فعال‌سازی آهنگ «سلام الاغ عزیز» با صدای کلاه قرمزی را به عنوان آهنگ پیشواز ارسال کرده است.
 
از این پس با فعال‌سازی این آهنگ پیشواز توسط جمع زیادی از مشترکان، اگر با یکی از مشترکان این اپراتور تماس داشته باشید از شما با جمله «سلام الاغ عزیز!» استقبال می‌شود.
 
قطع به یقین این گونه اقدامات در فرهنگ‌سازی غلط، ترویج بی‌ادبی و لمپنیزم در بین عموم مردم تاثیر بسزایی خواهد داشت همچنان که اقدام درخور اپراتور اول در انتخاب آهنگ‌های پیشواز با مضامین دینی و قرآنی مانند انتخاب صوت برخی از سوره‌های قرآن با صدای کریم منصوری در ترویج آموزه‌های دینی نقش موثری داشته است.


:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , ,
:: برچسب‌ها: سلام الاغ عزیز! آهنگ جدید پیشواز ایرانسل ,
تاریخ : سه شنبه 3 آبان 1390
بازدید : 188
نویسنده : مسعود جواهری

 با پرنده خشمگین جدید آشنا شوید؛ پرنده خشمگین نارنجی

باز هم پرندگان خشمگین! این بار شرکت رویو برای مراسم شب هالووین طرفداران پرندگان خشمگین چیز جدیدی ارائه داده است و آن چیز، چیزی نیست جز یک پرنده خشمگین جدید!
 
پرنده خشمگین جدید یک پرنده نارنجی است که به ظاهر اسمی ندارد اما قادر به آن است تا اندازه خود را تا چند برابر سایز طبیعی خود بزرگ کند. این پرنده که شاهد حضور آن در فیلم هستید ظاهرا نقش مهمی در سری جدید پرندگان خشمگین با عنوان Ham’O’Ween دارد که در واقع بخش جدیدی از مجموعه ۳۰ قسمتی هالووین پرندگان خشمگین به حساب می‌آید.
 
 تمام مراحل جدید این بازی برای تمام کسانی که این بازی را به صورت رایگان از اندروید مارکت برای گوشی‌های اندرویدی و چه آنان که برای دریافت آن از اپ‌استور برای آیفون پولی پرداخت کرده‌اند، قسمت‌های جدید این بازی برای دانلود آماده است.


:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , ,
تاریخ : سه شنبه 3 آبان 1390
بازدید : 205
نویسنده : مسعود جواهری

 

هکرها به مایکروسافت هم رحم نکردند

به نظر می‌رسد که شبکه مایکروسافت در یوتیوب هک‌شده و مخدوش است .

 شبکه مایکروسافت در یوتیوب مورد هجوم واقع شد و هک گردید. هکر با حذف تمام ویدیوهای این غول نرم‌افزار، خواهان حمایت مالی توسط مشترکان شده است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , ,
تاریخ : سه شنبه 3 آبان 1390
بازدید : 205
نویسنده : مسعود جواهری

 

نسل "استیو جابز" به امام حسین (ع) برمی‌گردد

"دانیه الجندلی" یکی از نزدیکان استیو جابز موسس شرکت آمریکایی اپل که چندی پیش درگذشت، می‌گوید که جابز از نسل رسول گرامی (ص) بود و اسم واقعی او "مصعب عبد الفتاح الجندلی " بود.



:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , ,
تاریخ : سه شنبه 3 آبان 1390
بازدید : 192
نویسنده : مسعود جواهری

 

تحریم خودجوش بازی میدان نبرد توسط ایرانیان!

بازی«میدان نبرد» (Battlefield) که شهر تهران را صحنه نبرد میان ایران و آمریکا ساخته بود با تحریم خودجوش ایرانیان مواجه شد. 

به گزارش خبرنگار جنگ نرم مشرق و به نقل از سایت ظهور، شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) در جدیدترین شماره از سری بازی‌های «میدان نبرد» (Battlefield) کشور ایران و شهر تهران را تبدیل به صحنه جنگ کرده است و مردم ایران که از ساخت این بازی خشمگینند، در اقدامی خودجوش به تحریم این بازی روی آورده اند.

 



:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , ,
تاریخ : دو شنبه 2 آبان 1390
بازدید : 183
نویسنده : مسعود جواهری

 شغل های دوم هنرمندان ایرانی 

در تمام دنیا شنیدن حتی کوتاه ترین خبر در مورد هنرمندان و اهالی سرشناس درباره زندگی شخصی، شغل یا تحصیلات ‌شان برای طرفداران آنها هیجان انگیز و جذاب است.
به گزارش بانکی دات آی آر, دنیای شهرت در کنار مشکلات و سختی‌های شناخته شدن و کمی دور شدن از زندگی عادی، امتیازهایی هم دارد؛برای مثال اگر صاحب نام و مشهور باشید و به ویژه اگر سوپراستار یا هنرمند باشید و بعد تصمیم به شروع تجارت یا کار در هر رشته‌ای بگیرید شهرت حتما در پیشبرد بهتر کار و البته رونق گرفتن آن تاثیر چشم گیری دارد،حتی می شود گفت شهرت پله ای است برای موفقیت در هر نوع تجارتی.

از ساخت صنایع دستی تا افتتاح شرکت ساختمانی،پرداختن به کارهای دیگر بازیگران را از نظر مالی کمی بی نیاز کرده و می تواند به آنها این اطمینان را بدهد که در آینده و پس از پایان عصر طلایی خود پشتوانه مالی و درآمد دارند. این اتفاق در تمام دنیا رواج دارد و خیلی از سوپر استارهای هالیوودی و بالیوودی هم در کنار بازیگری به شغل‌های دیگری هم می پردازند. در ادامه در مورد بازیگران و البته هنرمندان ایرانی و شغل‌ دوم‌شان می خوانید.

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار سوپر استاری که هر خبری در مورد او جنجالی می شود و همه تصویر او را به عنوان مدل روی بیلبوردها دیده اند؛ این بازیگر تنها به مدل بودن اکتفا نکرده، او کلوب زیبایی ویژه مردان تاسیس کرده و البته ظاهرا به کار تولید پوشاک هم مشغول است و برندی اختصاصی دارد.


:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , ,
تاریخ : یک شنبه 20 شهريور 1390
بازدید : 180
نویسنده : مسعود جواهری

  21 نکته درباره مایکروسافت

 

1- Windows 1.0 با دو سال تأخیر در تاریخ 20 نوامبر سال 1985 عرضه گردید و ملزومات سخت افزاری آن 256 کیلوبایت حافظه RAM، سیستم عامل DOS 2.0 و دو درایو فلاپی بودند.

2- قیمت تک فروشی Windows 1.0 به ارزش امرزوی تقریباً 177 دلار بود درست معادل قیمت (Windows XP Home).

3- مایکروسافت یک بسته تبلیغاتی حاوی یک شیشه شور و یک دستمال را برای اعلام عرضه Windows 1.0 توزیع کرد، البته دو سال بیش از عرضه واقعی این محصول.

ادامه در ادامه مطلب ...



:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , ,
وبلاگ موسسه نرم افزاری MSD ، شامل مجموعه ای از بهترین های نرم افزاری ، بازی ، آموزشی ،فیلم و سریال ، موزیک و ... برای دانلود می باشد . همچنین ، محصولاتی را ارائه می دهیم که میتوانید لیست آنها را در قسمت معرفی محصولات ببینید. امیدواریم از این وبلاگ نهایت استفاده را ببرید.

نظر شما در رابطه با وبلاگ ؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 284
بازدید دیروز : 75
بازدید هفته : 284
بازدید ماه : 1310
بازدید کل : 334392
تعداد مطالب : 296
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com