عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
بازدید : 239
نویسنده : مسعود جواهری

 این اولین نیوآی‌پد با پوشش طلای ۲۴ عیار در جهان است

شاید کمتر کسی را بتوان پیدا کرد که بتواند این آی‌پد نسل سوم را با پوششی از طلای ۲۴ عیار که نام آن را آی‌پد طلایی گذاشته‌اند بخرد اما اگر شما واقعا توان پرداخت ۵۴۹۹ دلار (تقریبا بیش از ده میلیون تومان) برای آن را دارید شرکت Gold & Co چندتایی برای فروش دارد.
 
 
این تبلت طلایی از مدل ۶۴ گیگابایتی WiFi 4G نیو آی‌پد شرکت اپل است و البته این شرکت اعلام کرده که دستگاه‌های طلایی دیگری همچون آیفون طلایی و بلک‌بری طلایی نیز تولید خواهد کرد.
 
درآمد حاصل از فروش اولین دستگاه از این آی‌پدهای طلایی که تنها در فروشگاه‌های دبی، لندن و هنگ‌کنگ عرضه خواهند شد، صرف امور خیریه خواهد شد و البته ما امیدواریم که جیب‌های شما آنقدر پر پول باشد که حداقل بتوانید به خریدن آن فکر کنید.


:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , تازه ها , ,
:: برچسب‌ها: این اولین نیوآی‌پد با پوشش طلای ۲۴ عیار در جهان است ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
بازدید : 235
نویسنده : مسعود جواهری
گران‌ترین فلش جهان
 
Magic Mushroom
 
قیمت گران‌ترین حافظه فلش جهان 16‌ تا 37‌هزار دلار تخمین زده می‌شود. 
 
به گزارش MSD system به نقل از همشهری آنلاین؛ ظرفیت این حافظه فلش که به شکل قارچ طراحی و ساخته شده است 32‌‌گیگا بایت اعلام شد.
 
به گفته طراحان این فلش گران‌قیمت، روی پوشش آن18.9 قیراط الماس و 34.11‌ قیراط یاقوت کار شده است.گفتنی است جنس این حافظه فلش از طلای سفید است. طراح سوئیسی گران‌‌قیمت‌ترین فلش جهان درباره آن می‌گوید:
 
برای ساخت آن از زمرد، یاقوت سرخ و کبود نیز استفاده کردم تا مطمئن شوم هیچ همتایی در دنیا نخواهد داشت. گفتنی است برای استفاده از این فلش کاربر باید پوشش قارچ‌گونه آن‌را بردارد.


:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , تازه ها , ,
:: برچسب‌ها: گران‌ترین فلش جهان ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
بازدید : 233
نویسنده : مسعود جواهری
Nokia 103 ضد آب و ضد گرد وغبار ؛ ارزانترین گوشی نوکیا
 
 
کمپانی بزرگ نوکیا ارزانترین گوشی تاریخش را که Nokia 103 نام دارد با قیمت فوق العاده 16 یورو عرضه می کند .
 
Nokia 103 از بدنه محکم و مقاومی بهره می گیرد و هم چنین این گوشی در برابر گرد و غبار نیز کاملا مقاوم است. از نکات جالب توجه در ساخت این گوشی ضد آب بودن آن است که باعث می شود در برابر نفوذ آب از خود مقاومت نشان می دهد. صفحه نمایش این گوشی 1.36 اینچی بوده و ضد خش هم می باشد!! ابعاد آن هم برابر با  107 x 45 x 15.3 میلیمتر و وزنش 77 گرم می باشد. چراغ قوه و رادیو FM  از دیگر ویژگی های این گوشی است. از نظر باتری هم در حالت استند بای 27 ساعت و در حال مکالمه تا 11 ساعت دوام می آورد.
در مجموع Nokia 103 را باید گوشی ارزان قیمتی دانست که به نسبت قیمتش از ویژگی های نسبتا جالبی برخوردار است.
زمان عرضه آن هم در بهار امسال می باشد که برای اولین بار در نیجیریه رونمایی خواهد شد؛ متاسفانه نوکیا فعلا برنامه ای در مورد عرضه این گوشی در سایر نقاط جهان اعلام نکرده است!
 


:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , تازه ها , ,
:: برچسب‌ها: Nokia 103 ضد آب و ضد گرد وغبار ؛ ارزانترین گوشی نوکیا ,
تاریخ : چهار شنبه 30 فروردين 1391
بازدید : 198
نویسنده : مسعود جواهری

 فیلمبرداری فیلم سینمایی استیو جابز با حضور اشتون کوچر از ماه آینده آغاز می شود

مدتی بود که شایعاتی پیرامون ساخت فیلم سینمایی استیو جابز با حضور اشتون کوچر در نقش وی منتشر شده بود اما هیچکدام از این شایعات قابل اعتماد نبودند. اما اکنون جزئیات این ماجرا با هم یکی شده و اطلاعات تکمیل تری در مورد این فیلم در دست ساخت مستقل از زندگی استیو جابز را منتشر ساخته اند.
 
اشتون کوچر
 


:: موضوعات مرتبط: تازه ها , ,
:: برچسب‌ها: فیلمبرداری فیلم سینمایی استیو جابز از ماه آینده آغاز می شود ,
تاریخ : سه شنبه 29 فروردين 1391
بازدید : 197
نویسنده : مسعود جواهری

گوگل کُروم محبوب‌ترین مرورگر آسیا شد

سیر صعودی استفاده از مرورگر کروم، ماه‌هاست که در نقاط مختلف دنیا در حال افزایش است. پس از آن‌که این مرورگر در ماه اکتبر سال قبل توانست به برترین مرورگر منطقه آمریکای شمالی تبدیل شود، حالا با یک دو درصدی، این عنوان را در بین کاربران اینترنت قاره آسیا نیز از آن خود کرده است.
 
chrome in Asia
 
آمار منتشر شده توسط سرویس StatCounter (بر اساس اطلاعات بیش از ۳ میلیون وب‌سایت) نشان می‌دهد در ماه مارس گذشته، کروم نهایتا توانست با عبور از سد اینترنت اکسپلورر مایکروسافت، رتبه اول پر مصرف‌ترین مرورگر آسیا را از آن خود نماید. در حال حاضر کروم با داشتن ۳۶.۴۱ درصد از سهم بازار این منطقه، نسبت به اینترنت اکسپلورر با ۳۴.۵۷ درصد، مرورگر اول آسیاست.
فایرفاکس با داشتن ۲۳.۹۶ درصد از سهم بازار، رتبه سوم مرورگرهای آسیا را به خود اختصاص داده است. کروم توانسته بود در ماه اکتبر گذشته (علاوه بر کسب رتبه نسخت مرورگرهای آمریکای شمالی)، در آسیا نیز از سد فایرفاکس عبور کند و دومین مرورگر این منطقه شود.
طبق پیش‌بینی کارشناسان، اگر گوگل کروم بتواند همین سرعت را در جذب کاربر پیش بگیرد، احتمالا تا ماه می سال جاری میلادی باید منتظر کسب رتبه اول مرورگرهای جهان و پشت سر گذاشتن IE توسط این مرورگر باشیم.
به‌نظر شما کمیت استفاده از کروم می‌تواند دلیل انتخاب کاربران دیگر برای جایگزینی مرورگرهای خود با این مرورگر باشد؟


:: موضوعات مرتبط: تازه ها , ,
:: برچسب‌ها: گوگل کُروم محبوب‌ترین مرورگر آسیا شد ,
تاریخ : پنج شنبه 24 فروردين 1391
بازدید : 201
نویسنده : مسعود جواهری

  در برابر نمایشگر جدید فیلیپس باید درست بنشینید!

 
اخیرا شرکت فیلیپس در ساخت نمایشگر جدید خود یک فناوری جدید را طراحی کرده است، که می‌تواند حالت بدن شما و فاصله از نمایشگر را تشخیص دهد و در صورتی که به صورت نادرست پشت سیستم رایانه‌ای خود نشسته و یا فاصله مناسب را رعایت نکرده باشید این نمایشگر به شما هشدار می‌دهد و حتی در صورت عدم توجه نمایشگر به صورت خودکار خاموش می‌شود.
مانیتور ۲۴ اینچی فیلیپس که ErgoSensor نام دارد و دارای وضوح (رزولیشن) ۱۹۲۰×۱۰۸۰ و نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱ است و همچنین یک بلندگو داخلی نیز در خود جای داده است.
 

 



:: موضوعات مرتبط: تازه ها , ,
:: برچسب‌ها: در برابر نمایشگر جدید فیلیپس باید درست بنشینید! ,
تاریخ : پنج شنبه 24 فروردين 1391
بازدید : 241
نویسنده : مسعود جواهری

  تحقق رویای چشم بیونیک تا دو سال آینده

 
اگر از حرف و حدیث های مربوط به سال 2012 بگذریم و بتوانیم جهان دو سال بعد را مجسم کنیم، یکی از پیشرفتهای خوبی که می توانیم انتظارش را داشته باشیم، چشم بیونیک است. محققین گروه بینایی Monash از دانشگاه موناش استرالیا امیدوارند که تا سال 2014 از پروژه چشم بیونیک خود بهره برداری کنند. آنها بعد از نتایج مثبت و امیدوارکننده ای که در بررسی های اولیه میکروچیپ بینایی خود به دست آوردند، این نکته را اعلام داشتند. 
 


:: موضوعات مرتبط: تازه ها , ,
:: برچسب‌ها: تحقق رویای چشم بیونیک تا دو سال آینده ,
وبلاگ موسسه نرم افزاری MSD ، شامل مجموعه ای از بهترین های نرم افزاری ، بازی ، آموزشی ،فیلم و سریال ، موزیک و ... برای دانلود می باشد . همچنین ، محصولاتی را ارائه می دهیم که میتوانید لیست آنها را در قسمت معرفی محصولات ببینید. امیدواریم از این وبلاگ نهایت استفاده را ببرید.

نظر شما در رابطه با وبلاگ ؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 142
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 179
بازدید ماه : 460
بازدید کل : 333542
تعداد مطالب : 296
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com