عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 16 فروردين 1391
بازدید : 210
نویسنده : مسعود جواهری

  سیستم نظارت جدید هیتاچی با سرعت اسکن ۳۶ میلیون چهره در یک ثانیه!

 
شما فیلم هویت بورن را یادتان هست؟ حالا یک سیستم جدید توسعه‌یافته نظارت امنیتی به پلیس‌ها، ماموران امنیتی و باقی موارد کمک خواهد کرد تا انبوهی از فیلم‌های دوربین‌های امنیتی را در زمانی کمتر از یک چشم بهم زدن بررسی کنند و سیستم‌های موجود امنیتی در آن فیلم زمانی کمتر از یک سال با شما فاصله دارند!
 


:: موضوعات مرتبط: تازه ها , ,
:: برچسب‌ها: اسکن ۳۶ میلیون چهره در یک ثانیه! ,
تاریخ : چهار شنبه 16 فروردين 1391
بازدید : 228
نویسنده : مسعود جواهری

  ۵ دلیل برای نخریدن ipad جدید

 
آی پد جدید معرفی شد قرار بود با نام آی پد ۳ وارد بازار بشه اما بنا به دلایلی به آی پد جدید تغییر نام پیدا کرد. به نظر من هم این کار درست بود چون این آی پد امکانات شگفت آور تری نسبت به نسل قبلی خود نداشت و نمی تونست نسل جدید نام بگیره . به هر حال مردم از روز اول معرفی این محصول اشتیاق خریدش رو داشتند و ۳ میلیون آیپد جدید در عرض چند روز به فروش رفت و دلیلش هم به احتمال زیاد اینه که محصول مارک اپل رو یدک می کشه .
اما در این بین دلایلی وجود درند که شما رو از خرید آی پد جدید منصرف خواهند کرد پس ادامه پست رو بخونید . اینها دلایلی است که یک بلاگر تکنولوژی فلیپینی به نام Raymond Lau است که برای یاهو هم می نویسد .


:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , تازه ها , ,
:: برچسب‌ها: ۵ دلیل برای نخریدن ipad جدید ,
تاریخ : جمعه 11 فروردين 1391
بازدید : 210
نویسنده : مسعود جواهری

 صدا را مانند لیزر هدایت کنید

 
اگر بخواهید با فردی آن طرف خیابان صحبت کنید یا باید فریاد بزنید یا اینکه بدانید اسپیکرهای هدایتی ویژه ای وجود دارند که می توانند صدا را فقط در جهت به خصوصی هدایت کنند. اگر یکی از آن اسپیکرها را داشته باشید، می توانید مانند تفنگ فرد مورد نظرتان را هدف بگیرید و سپس وقتی صحبت می کنید صدای شما فقط به گوش او می رسد و توسط افراد دیگر حاضر در محیط شنیده نمی شود. 
 


:: موضوعات مرتبط: تازه ها , ,
:: برچسب‌ها: صدا را مانند لیزر هدایت کنید ,
تاریخ : جمعه 11 فروردين 1391
بازدید : 202
نویسنده : مسعود جواهری

  ده میلیون بار دانلود بازی «پرندگان خشمگین در فضا» در ۷۲ ساعت

 
فارنت: بازی پرندگان خشمگین در فضا (Angry Birds Space) که دیگر باید آن را پراستقبال‌ترین بازی شرکت رویو دانست توانسته است در مدت ۷۲ ساعت رکورد ۱۰ میلیون بار دانلود را پشت سر بگذارد.
این مطلب در پستی در صفحه توئیتر شرکت رویو اعلام شده و البته باید این موضوع را نیز در نظر داشت که این میزان صرف‌نظر از تعداد دانلود‌هائیست که از کانال‌های غیررسمی دریافت شده است.  
 


:: موضوعات مرتبط: تازه ها , ,
:: برچسب‌ها: ده میلیون بار دانلود بازی «پرندگان خشمگین در فضا» در ۷۲ ساعت ,
تاریخ : سه شنبه 8 فروردين 1391
بازدید : 211
نویسنده : مسعود جواهری

 کشفی که باعث باز شدن درها به روی هاردهای ۶۰ ترابیتی می شود

 
شرکت سی گیت موفق شده که رکورد چگالی فضای ذخیره سازی در هارد دیسک ها را در هم شکسته و رکورد جدیدی به جای بگذارد. این شرکت توانسته با استفاده از شیوه تازه ای، یک ترابیت اطلاعات را در هر اینچ مربع جای دهد. این میزان تقریبا دو برابر رکورد قبلی است و هارد دیسک ها را بسیار حجیم تر می کند. 


:: موضوعات مرتبط: تازه ها , ,
:: برچسب‌ها: کشفی که باعث باز شدن درها به روی هاردهای ۶۰ ترابیتی می شود ,
تاریخ : چهار شنبه 2 فروردين 1391
بازدید : 202
نویسنده : مسعود جواهری

 نسل سوم آیپد رو نمایی شد!

مقایسه آیپد ۲ و آیپد نسل سوم 

اپل در دو ساله گذشته موفقیت های بزرگی را کسب کرده است که بی شک تولد آیپد یکی از آنان می باشد . بعد بیش از چند ماه شایعه پردازی پیرامون نسل سوم آیپد سرانجام شرکت اپل دقایقی پیش در کنفرانس بزرگ خود در سانفرانسیسکو نسل سوم آیپد را معرفی کرد . نسل سوم آیپد که تنها با نام iPad توسط اپل معرفی شد دارای مجموعه ای بزرگ از امکانات جذاب و بی نظیر برای کاربران می باشد

 



:: موضوعات مرتبط: تازه ها , ,
:: برچسب‌ها: نسل سوم آیپد رو نمایی شد! ,
تاریخ : چهار شنبه 2 فروردين 1391
بازدید : 190
نویسنده : مسعود جواهری

 نسخه جدید سیستم عامل اندروید به نام لوبیای ژله ای

ما در کنگره ی جهانی موبایل امسال (MWC 2012) شاهد معرفی اسمارتفون های هوشمند و تکنولوژی های جدیدی چون صفحه نمایش قابل انعطاف شرکت سامسونگ و… بودیم، اما یکی از موضوعاتی که در این کنگره مطرح نشد مربوط به ورژن جدید سیستم عامل (OS) اندروید بود، اخیرا” نیز شایعاتی مبنی بر بروز رسانی سیستم عامل اندروید به ورژن ۵٫۰و به نام Jelly Bean (لوبیای ژله ای) در سایت های خبری چون “inside sources” و در زمان تابستان ۲۰۱۲ منتشر شده بود، اما این شایعه رنگ واقعیت را به خود گرفت چراکه این موضوع رسما” از سوی شرکت Asus تایید شد، همچنین Asus اولین شرکتی است که ورژن ۵٫۰ اندروید به نام Jelly Bean را دریافت می کند. 

Benson Lin معاون شرکت Asus گفت “ما به گوگل بسیار نزدیک هستیم، بنابراین پس از معرفی اندروید ۵٫۰ از سوی شرکت گوگل، به احتمال بسیار ما اولین شرکتی هستیم که Jelly Bean را در اختیار کاربران قرار می دهیم”.

به گفته ی برخی از منابع، یکی از امکانات اندروید ۵٫۰ Jelly Bean قابلیت Dual boot کردن به سیستم عامل Chrome است که برای اینکار نیازی به ریبوت یا خاموش کردن دیوایس خود نخواهید داشت.

بنابراین اگر شما از کاربران اندرویدی هستید و اخبار مربوط به ورژن جدید سیستم عامل اندروید را دنبال می کنید، این خبر می تواند خبر خوبی برای شما باشد به خصوص کاربران دیوایس های شرکت Asus.



:: موضوعات مرتبط: تازه ها , ,
:: برچسب‌ها: نسخه جدید سیستم عامل اندروید به نام لوبیای ژله ای ,
وبلاگ موسسه نرم افزاری MSD ، شامل مجموعه ای از بهترین های نرم افزاری ، بازی ، آموزشی ،فیلم و سریال ، موزیک و ... برای دانلود می باشد . همچنین ، محصولاتی را ارائه می دهیم که میتوانید لیست آنها را در قسمت معرفی محصولات ببینید. امیدواریم از این وبلاگ نهایت استفاده را ببرید.

نظر شما در رابطه با وبلاگ ؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 190
بازدید هفته : 239
بازدید ماه : 520
بازدید کل : 333602
تعداد مطالب : 296
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com