عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 20 فروردين 1391
بازدید : 209
نویسنده : مسعود جواهری

  چشمان گوگلی

عینک گوگلی

۳ نفر از کارمندان گوگل که البته یکی از آنها هم ایرانی است پروژه‌ای را شروع کرده‌اند که عینک گوگل نام دارد. در این پروژه که بر اساس دست‌آوردهای بابک پرویزی بنا نهاده شده٬ سعی شده‌است با استفاده از مفهوم Augmented reality  و لنزهای تماسی که دکتر پرویزی آنها را ساخته است اطلاعات مورد نیاز کاربر در برابر چشمانش قرار گیرد. این عینک که در یک ویدیو در گوگل پلاس توسط این تیم معرفی شد قادر است کارهای بسیاری را بدون نیاز به انجام هیچ فعالیتی توسط کاربر انجام دهد.
 


:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , تازه ها , ,
:: برچسب‌ها: چشمان گوگلی ,
تاریخ : یک شنبه 20 فروردين 1391
بازدید : 210
نویسنده : مسعود جواهری

  چرا گوشی‌های تقلبی نخریم؟

 
مراقب کسانی که می‌خواهند گوشی‌های تقلبی را به شما بفروشند باشید 
همه مردم حراج یا خرید کالاهای ارزان قیمت را دوست دارند، اما در کل برای چیزی که می‌خرند بهایی پرداخت می‌کنند. اگر معامله‌ای خوب به نظر برسد، احتمالا همین طور خواهد بود.
در روز جهانی حقوق مشتری که۱۵ مارس (۲۵ اسفند) بود، صنعت موبایل وب‌سایت جدید Spot a fake phone را برای کشف گوشی‌های تقلبی راه‌اندازی کرد. مایکل میلیگان عضو فروم سازندگان موبایل بر این عقیده است که این مسئله در حال شیوع است و می‌گوید:
«بازار سیاه گوشی‌های تقلبی در جهان در چندین سال اخیر رشد سریعی به اندازه کل این بازار داشته و  بالغ بر ۲۰۰ میلیون دستگاه تلفن همراه تقلبی تولید شده است.»


:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , ,
:: برچسب‌ها: چرا گوشی‌های تقلبی نخریم؟ ,
تاریخ : یک شنبه 20 فروردين 1391
بازدید : 206
نویسنده : مسعود جواهری

 آیا واقعا این می‌تواند آیفون ۵ باشد؟  

در این اواخر تصاویر مفهومی بسیاری از آیفون ۵ طراحی و منتشر شده است و البته در مورد این آخری قضیه کمی فرق می‌کند.

تصویر و طرح جدید بر اساس قاب و نمونه آزمایشی یک شرکت چینی که وسایل جانبی برای آیفون ۵ تولید خواهد کرد ابتدا اندازه‌گیری شده و سپس طرح ۳ بعدی آن با استفاده از رایانه شکل گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , تازه ها , ,
:: برچسب‌ها: آیا واقعا این می‌تواند آیفون ۵ باشد؟ ,
تاریخ : جمعه 18 فروردين 1391
بازدید : 210
نویسنده : مسعود جواهری

 گوشی جدید Galaxy Y duos سامسونگ

سامسونگ

به گزارش MSD system به نقل از فن آوری اطلاعات ایران؛ویژگی اصلی گوشی هوشمند جدید سامسونگ Galaxy Y Duos قابلت دو سیم کارت بودن آن است. اما این گوشی که برای عرضه اولیه در پرتغال تبلیغات خود را آغاز کرده است یک ویژگی منحصر به فرد دیگر نیز دارد و آن قابلیت نقشه برداری ویدیویی از چهره انسان است.
این گوشی دارای صفحه نمایش ۳٫۱۴ اینچی با وضوح ۳۲۰ * ۲۴۰ است. از تکنولوژی ۳G ،WiFi و Bluetooth پشتیبانی می کند، مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۲٫۳ می باشد، مموری کارت داخلی آن ۵۱۲ مگا بایت است و دوربین آن ۳ مگا پیکسل کیفیت دارد.
 
سامسونگ امیدوار است تا با ویژگی های خاصی که این گوشی دارد مورد استقبال علاقه مندان قرار بگیرد. این گوشی توسط کمپانی Verizon به بازار عرضه شده است.


:: موضوعات مرتبط: تازه ها , ,
:: برچسب‌ها: گوشی جدید Galaxy Y duos سامسونگ ,
تاریخ : پنج شنبه 17 فروردين 1391
بازدید : 213
نویسنده : مسعود جواهری

 در هر دقیقه، چه اتفاقاتی در اینترنت رخ می‌دهد؟

What happens each minute on the Internet
 
به‌عنوان یک کاربر معمول اینترنت ممکن است در روز، کارهایی را نظیر ارسال ایمیل به دیگران، گفتگو در برنامه‌های مسنجر، ارسال نظر در سایت‌ها و وبلاگ‌ها و خریدهای آنلاین را انجام دهید و یا نهایتا اگر بتوانید، به دیدن و شنیدن ویدیوها و موزیک‌های آنلاین بپردازید. اما به جز خودتان، آیا تا به‌حال به این موضوع فکر کرده‌اید که در هر دقیقه از زمانی که در اینترنت سپری می‌کنید، جه اتفاقات دیگری در حال رخ دادن است؟


:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , ,
:: برچسب‌ها: در هر دقیقه , چه اتفاقاتی در اینترنت رخ می‌دهد؟ ,
وبلاگ موسسه نرم افزاری MSD ، شامل مجموعه ای از بهترین های نرم افزاری ، بازی ، آموزشی ،فیلم و سریال ، موزیک و ... برای دانلود می باشد . همچنین ، محصولاتی را ارائه می دهیم که میتوانید لیست آنها را در قسمت معرفی محصولات ببینید. امیدواریم از این وبلاگ نهایت استفاده را ببرید.

نظر شما در رابطه با وبلاگ ؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 609
بازدید کل : 333083
تعداد مطالب : 296
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com